• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

P1813 arıza kodu Astra g otomatik şanzıman

recepparlak44

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
1JOyoD.jpg
[/url][/IMG]
Arkadaşlar 1999 model 1.6 Astra cd otomatik aldım araçtan memnunum Manuele göre biraz hantal fakat kullanımı zevkli rahat bir easytronice göre vites geçişleri vs Harika fakat bilgisayara bağladığımda p1813 sürekli tork kontrolü arıza kodu veriyor siliyorum bir süre sonra tekrar çıkıyor bir problem Yok geçişlerde vs nedeni nedir başına gelen var mı ustalar da pek bir şey demedi
 
Son düzenleme:
Sor
 
Geri
Üst