P0171 - '' system too lean.'' hatası sorunu A14NET Deli etti.

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,476
Tepki puanı
2,404
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Süper cevap. Öncelikle Vaki ayarıp kafa yorup taaaa oralardan açıklama yaptığınız için teşekkürlerimi sunarım.

STFT Çok çok iyi değerlerde. Akü yü bu süreç içinde birkaç kez söküp bekleyip takmışlığım var. LTFT de bu sebepli henüz oturmamış olmalı olduğunu anlıyorum. Biraz binip devam edeyim. Ama devam eden system to lean p0171 hatası aklımda kalacak gibi hadi hayırlısı.
Laf arasında:
şöyle bir ürün işe yararmı ?
 

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,476
Tepki puanı
2,404
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Bir arkadaş da emme manifold değişebilir dedi. İçimde yanginlar oluştu birden.
manifold mutlak temizlenmeli sonrasında aracın solunda triger zincirinin üzerinden emme manifolduna boru girer tırtıllı turnadan gelir onu emme manifoldundan sökün ve içerisine bakın turuncu oring varmı flaş ile bakın yoksa manifold arızalıdır
 

asyagrafik

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
49
Tepki puanı
5
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
WhatsApp-Image-2020-04-17-at-23.51.05.jpg

Turuncu nesne görünmekte. Fotoda az görünüyor gibi olsa da dar alanda çekim yapmak sıkıntı.
Yani manifold sağlam gibi diyebiliriz. Fakat temizlik konusunda haklısınız ki o bölge aşırı yağlı pisli bişi idi.
 

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,476
Tepki puanı
2,404
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
WhatsApp-Image-2020-04-17-at-23.51.05.jpg

Turuncu nesne görünmekte. Fotoda az görünüyor gibi olsa da dar alanda çekim yapmak sıkıntı.
Yani manifold sağlam gibi diyebiliriz. Fakat temizlik konusunda haklısınız ki o bölge aşırı yağlı pisli bişi idi.
aracın yağ yakmış manifold sağlam o kadar yağ olmaz aşırı yağlı duruyor manifold temizlenmeli
 

asyagrafik

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
49
Tepki puanı
5
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Segmanlardan yakmayı söz etmiyorsunuz sanırım. Külbütör bölümü üstünde yağın ısınmasını kast ediyor olmalısınız.
 

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,476
Tepki puanı
2,404
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
yok hayır segman değil üstadım havalandırma yüzünden bu
 
  • Beğen
Tepkiler: asyagrafik

asyagrafik

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
49
Tepki puanı
5
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Sadece tahminen düşünürsem; bozuk kaçıran kanister ile ne kadar dır kullanıldı bilmiyorum, bu sebep ile giren ekstra hava neticesinde bu oluşuyor olabilir.
Önerinize uyarak önümüzdeki hafta içi manifold söküp temizlettiriyorum. Ayrıca sökülmüşken de külbütör conta ve emme conta değişimi yapayım diye düşündüm.
 

asyagrafik

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
49
Tepki puanı
5
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bu gün emme manifold ve etrafındaki ünitelerin kaçağını test etmeye çalıştık.
Usta belirli bir miktar su dökerek bazı yerlere motorun sesinin değişimini ve tıss seslerini gözlemledi. En ufak bir pürüz görülmedi.
Münasip bir zamanda manifold temizliği olacak.
uzun yol da değerler normalde şehir içi veya rölanti de LTFT -17 lere kadar geriliyor. Bu esna da STFT +3 / 5
Araçta 5 duyu organımla yaptığım gözlemlerde en ufak bir pürüz de görünmüyor. :S
 

asyagrafik

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
49
Tepki puanı
5
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Kannn Arkadaşın önerileri doğrultusunda Tüm sensörleri temizledim.
Torque Pro hatayı silebildi. Carscanner yazılımı silmiyormuş onu anladım. Şimdilik yapılanlar neticesinde araçtaki problemler düzeldi gibi.
 
Üst