Otomatikle Yokuş Tırmanmak

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan satir
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
kardeşim ben o yokuşu çok iyi biliyorum çünkü ben oralıyım ayrıca kılıçlar bağluma değil kazana bağlı ama arabanın o yokuşta çıkmaması olanaksız bişey ben orayı bisikletle çıkıyordum zamanında senin düldülde kesin bi problem var şansumanın yağına bi baktır. baskı balata dicem ama otomatik arabalarda zor bitiyor diye biliyorum.en kısa zamanda bi baktır derim
 
otomatik arabada her vitesin balatası ayrıdır tek bir baskı balata yok :) bitene kadar aynı performansı sergiliyor bittiğinde de arabadan artık inmek zorunda kalıyorsun :D ama düzenli yağ değişimleri ve 1. viteste patinaja bırakmadığın sürece kolay kolay bitmez en çabuk biten balataları 3.ve4. vites balatalarıdır uzun devire kadar kullanıldığı için
 
Motor ne ustam. 1.6 mı? Bu olay gayet normal yaw. 4 kişilik araca 6 kişi binmişsiniz. Hem de toplam ağırlığınız 500 kg'nin üzerinde. E tabi ki çekmez. Bu yükte düz yolda bile çekiş düşer. 321 vitesler fren vitesi ben onlarla yokuş tırmanıldığını bilmiyordum valla. Ama yokuş inerken çok iyi fren kullanmıyorsunuz.
 
Son düzenleme:
benim arabada ful doluyken çok dik rampalarda zorlanıyor 2.0 motor olmasına rağmen.bu normaldir.ben hiç vites koluyla oynamıyorum.baktımki zorlanıyor araç, hemen vites kolunun üstündeki S düğmesine basıyorum.zaten kendiliğinden vites düşürüyor,devir yükseltiyor o tuş.gayette iyi çıkıyor bastıktan sonra. otomatik vites koluyla fazla oynamamak çok daha sağlıklı
 
benim arabada ful doluyken çok dik rampalarda zorlanıyor 2.0 motor olmasına rağmen.bu normaldir.ben hiç vites koluyla oynamıyorum.baktımki zorlanıyor araç, hemen vites kolunun üstündeki S düğmesine basıyorum.zaten kendiliğinden vites düşürüyor,devir yükseltiyor o tuş.gayette iyi çıkıyor bastıktan sonra. otomatik vites koluyla fazla oynamamak çok daha sağlıklı
Kesinlikle:good:
 
seri şanzuman olduğu için yüklü iken bayılma yada çekmeme yapması normaldir dik yokuşta.
 
Ya arkadaşlar aynı şey benimde başıma geldi, BOZDAĞ ına tırmanirken Ödemişten çok dik rampa, çekmiyordu araba, vitesi 2 ye aldım çok rahat 40-50-60 tırmandım hararet yapmadan. D deyken erciyese çıkıyordum hararet yapmıştı.

Opelin kitapçığında da yazıyor rampa ve engebeli yollarda 2. vitese alabilrisiniz diye...
 
benim arabada ful doluyken çok dik rampalarda zorlanıyor 2.0 motor olmasına rağmen.bu normaldir.ben hiç vites koluyla oynamıyorum.baktımki zorlanıyor araç, hemen vites kolunun üstündeki S düğmesine basıyorum.zaten kendiliğinden vites düşürüyor,devir yükseltiyor o tuş.gayette iyi çıkıyor bastıktan sonra. otomatik vites koluyla fazla oynamamak çok daha sağlıklı
:alkis:
 
s modunu nie kullanmıosunuz burak abinin tavsiyelere kulak verin o sport tuşunu boşuna koymamışlar oraya
 
sorun nedir bilgi olsun

celkos kardeş... aracır yokuşta çekişi aslında göreceli olabilir ama ben d pozisyonundan şikayetçiyim .. yokuşun ortasında bayıldığında manuel olarak 1-2-3 pozisyonlarına getirdiğimde tırmanıyor ... sen otomotik şanz.yağını hiç değiştirdinmi ... fark bu yüzden olabilirmi acaba

otomatik viteslerde yokuş çıkarken herzaman tabi olan araçlarda 1,2,3, vitesleri bunlar razi yani rampa bayır vitesleridir rampa aşağı iner ken uygun olan vitese atarsın mesela2'ye ara rahat iner budurum yokuş yukarı çıkar ken de geçerli kısa mesafede yokuş çıkacağın zaman açırı dik ise 1' takar sın sonra 2'ye araba topralar kendini 3 yapar devam edersin bu 1,2,3, yokuş vitesidir dediğin yerde o vitesleri kullan özellikle oraya gittiğin de rampada dur 1 ile kalkış yap sonra2,3 yap farkı görecek sin saygılar
 
Geri
Üst