- Konuyu başlatan
- #11
Valla bugün Savaş abinin dediği gibi tam olmasada orayı geçici olarak kapattım araç hiç stop etmedi yarın detaylı bir temizlik yapıcam inşallah hortumu da değiştiricem yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
Yine Vectra B, yine sorun yine problem..
Geçmiş olsun..
bakımlı vectra b sahibini ihya eder
Bakımsızı süründürür.
Piyasadaki Vectra B'lerin %95'i bakımsız.
Bakımlısına piyasanın 2-3bin fazlası para isteniyor.
Bakımsız bir Vectra B adamın ocağına resmen incir ağacı eker, o konuda çok haklısın, bakımsız Vectra oranı ise biraz abartılı olmuş. Vectra B lerin orijinal parçaları çok kaliteli oluyor ama fiyatları bizim kesemize göre halen pahalı seviyelerde. Kalitesiz, ucuz yan sanayi malzemelerle ayakta tutulmaya çalışılan Vectra B sahibini her zaman üzer. Kurcalanmamış, orijinalliği korunmuş bir Vectra B 2.0 ise kaç yaşında olur ise olsun tadından yenmez. (Facebook da Vectra B gurubuna bir göz atarsan ne dediğim daha iyi anlaşılır)
Bakımsızı süründürür.
Piyasadaki Vectra B'lerin %95'i bakımsız.
Bakımlısına piyasanın 2-3bin fazlası para isteniyor.
Ahmet ben 11 senedir Vectra B kullanıyorum şimdiye kadar en ufak bir sorun yaşamadım. Sorunların kaynağı araçlar mıdır yoksa zamanında bakımını yaptırmayan (hatta motor kaputunun açıldığı yeri dahi bilmeyen) sürücüler midir?
---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 12:36 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 12:34 ----------
Bu yırtık yer aracın düzensiz çalışmasına neden olur.
Hiç anlamadığım halde aracım her hafta ( bu aralar kendim yıkıyorum ) yıkandığında kaputu açıp bakıyorum.. Neye baktığımı sorarsanız ancak şöyle diyebilirim ki geçen hafta baktığımdan farklı bir durum var mı Yine şuyuna buyuna bakılır derseniz ona da bakarım
Slm Arkadaşım bende de cdx 2000 motor ve model var beim de arabam yoruldugu zaman şehir içinde özellikle depriyaja basınca /(ışıkta duracan da )araç stop ediyor sonra kontagı kapatıp araç ışıklarının sönmesine mütakip çalıştırıyorum.belli bir zaman sonra tekrarlıyor.bazende arıza lambasını yakıyor.(AMA ARAÇ SOGUKKEN BİŞEY YOK)Arkadaşlar merhaba yaklaşık 2-3 gündür aracimda stop etme sorunu baş gösterdi.İlk başta araç tekledi ve arıza lambası yandı sağa cekip kontagi kapatip tekrar çalıştirdim lamba söndü ve araçta hersey normaldi sonraki gün şehir icinde giderken kasise geldim ve debriyaja basınca stop etti arac tekrar calıştırmayı denedim calişmadi ve 1 - 2 dakika bekledim sonra calisti yine hersey normaldi ve bugün arac 2 kere olduğu yerde stop etti.Stop etmeden önce arıza lambasi yaniyor ama calistirinca hersey normalmis gibi cekiste veya devirde hicbir sıkınti olmadan devam ediyor.1 hafta kadar önce eksantrik devir sensörünü değiştirdim.Sorunu cok araştirdim krank devir sensörü hava debimetresi boğaz kelebeği gaz kelebeği egr valfi ve rölanti ayarlayicisi gibi sorunlarla karşılaştım.Bu gaz bogaz kelebegi temizlemesi nasil oluyor egr valfide temizleniyormuş herhalde lütfen yardımcı olun yarin yola cikicam 130 km gidicem sıkıntı olmasindan ve kaza yapmaktan korkuyorum. Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
Araç sahipleri araçlarında neyin nerede olduğunu detaylı olarak bilmezler, bilmek zorunda da değillerdir, üstesinden gelemediğimiz bir sorun olduğunda bu işlerden anlayan ustalardan yardım alırız. Ama en azından ilk aşamada bütün sürücülerin motor kaputu nereden açılır, biten cam suyu nasıl tamamlanır, motor yağı ve soğutma suyu seviyesine nasıl ve nereden bakılır gibi basit şeyleri bilmeleri gerekir, ikinci aşamada eksilen bu sıvılar nasıl tamamlanır, patlayan teker nasıl değiştirilir gibi basit işlemleri bilmekte fayda vardır.