opel türkiye'ye soruldu...

baymustang

Organizasyon Sorumlusu
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
3,426
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
az önce opel türkiye oğuz bey ile telefon görüşmesi yaptım. ve bütün merak edilenleri sordum ve her birine ayrı ayrı cevaplar aldım

1.soru: opellerin kronik sorunları neden opel tarafından karşılanıp yapılmıyor?
cevap: opel almanya sorunları ilk önce alır inceler sonrada ülkeler arasında farklılık göstermişmi diye bakıyorlar bu sayede direksiyon kutuları türkiyede var ama ingilterede yok ise ozaman türkiyenin şartları bozuk ve garanti veya araçları geri çağırma problemleri söz konusu değil

2. soru: opellerin türkiyede toplam şikayeti çok mu olmalı?
cevap: evet örneğin 100 araçtan 20si gibi şikayet ediliğinde o kronik bir arıza olarak tespit edilmez

3.soru: opel ar-ge bölümünde olan hatalar sorunlar giderilmektedir ve yeni model araçlarda hep ileri boyutta yenileme söz konusudur ondan dolayı yenilerinde problem yoktur

4. soru:şikayetler yetkili servislere mi verilmesi gerek?
cevap: evet şikayetler yetkili servislere belirtilmesi gerek çünkü opel almanyaya ait sitede toplanıp değerlendiriliyor...


böylelikle sizlerinde şikayetlerinizi yetkili servislere belirtmeniz gerekiyor
 
bilgilendirme için teşekkürler
 
tsk ederim :good:
 
servisler hangi şikayeti iletiyorlar, genellikle garanti kapsamında parça değişenleri mecburen.
şikayetle servise gittiğinizde çoğunlukla bir işlem yapılmayacaksa ya da servis bunda bir şey yok diye sizi geri göndermişse servis formu bile açılmaz.
bunun için garanti kapsamındaki aracınızla herhangi bir şikayetle servise giserseniz önce servis formu açtırın ve bir nüshasını alınki ileride bunlar belge olarak bulunsun.
 
servisler hangi şikayeti iletiyorlar, genellikle garanti kapsamında parça değişenleri mecburen.
şikayetle servise gittiğinizde çoğunlukla bir işlem yapılmayacaksa ya da servis bunda bir şey yok diye sizi geri göndermişse servis formu bile açılmaz.
bunun için garanti kapsamındaki aracınızla herhangi bir şikayetle servise giserseniz önce servis formu açtırın ve bir nüshasını alınki ileride bunlar belge olarak bulunsun.

eğer aracınıza bişey yaptıramıyorsanız serviste müşteri hizmetlerinize çıkmanız gerektiğini ilettiler
 
Ah servisler ah servisler.
 
bence bu konuda en iyi firma hyundai
bizim enişte 3. hyundaisini aldı. canı sıkıldıkça parçasını değiştirmeye götürüyor.
ücretsiz parça değişiyorlar ilgi alaka süper bende gittim. çok hoşuma gitti.
i20 aldık accenti verdik (accent 2009)
çok güzel araç çok hoşuma gitti. gaz telinde bi problem çıktı. aynı anda hiç sorgu sual yok hemen yenilediler. izim volant sorunu nu çözemeyen opel'e kapak olur inşallah bu yazı. tabi okuyan bi yetkili varsa :)
 
hyundai o konuda bir numara accenti sattım halen memnunmusunuz diye sorarlar
 
valla bilmiyorum kafam bozuldu aradım bana verdikleri cevapta buydu bende söylemesi isyan çıkartılam
 
tok satıcı ayağına yatıyo opel türkiye ama yakında sıfır çekmeye başlayınca satışları düşünce bakalım ne yapacaklar. bukadar ilgisiz vurdumduymaz bir firma olamaz.
astrada bizim arkadaş yolda giderken koltuktaki hava yastığı patladı allahtan kaza yapmadı. adamlar hiç ilgilenmedi . servise bilirkişi gelmiş. bizlik bişey yok demiş kapatmışlar olayı.
 
Geri
Üst