Ankara Opal otomotiv Bayisi tarafından nitelikli dolandırılmak istendim.
Arıza tesbiti yaptıklarını söyleyerek benden 6500 TL tamir ücreti istediler.
O kadar param olmadığını söyleyerek ve arıza tespit kağıdının bir örneğini alarak bayinizden ayrıldım.
Bu arıza tespit kağıdında hata kodları ya da arıza ile ilgili bir bilgi yok sadece değişecek parçalar yazılı arıza kodu veremediler.
(şanzıman beyni + baskı + balata + debriyaj rulmanı değişecek dediler) bu arada aracım 2014 model 27500 km 1.2 easytronic Opel Corsa.
İnternette biraz araştırınca 15 TL'sına satın aldığım dot 4 hidrolik yağı ile arızayı kendim giderdim. Yani benden 6500 TL istediler ben 15 TL'na arızayı kendim giderdim. Ve dolandırılmaktan son anda kurtuldum. Şimdi bana söyler misiniz Opel yetkili bayi ve servislerine bundan sonra nasıl güvenebiliriz? Uğradığım maddi ve manevi zararı kim ödeyecek.