Opel müşteri hizmetlerinde yeni anlayiş mi?

memduhbey

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ara 2010
Mesajlar
83
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Arkadaşlar 8 aydan beri opel kullanıcısıyım 2 defa garanti kapsamında yetkili servise gittim hemen 2 gün sonra müşteri temsilcisi aradı hizmetten memnun olup olmadığımı sorduGM ye aracımın üretildiği yeri ve fab çıkış tarihini maille sordum 3 gün sonra telefonla bildirdiler daha sonrada başka bir telefonla bu hizmetten memnun olup olmadığımı sordular ayrıca 5 soruluk bir memnuniyet testine tabi tutuldumhep böylemiydi yoksa opel gelen şikayetlerin artmasıyla hizmet anlayışını değiştirdi YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
 
bence yalakalık:)
 
daha önce de böylemidir bilmiyorum ama yüksek ihtimal böyledir. çünkü diğer markalardada aynı hizmet var, opelde de vardır kesin
 
her bakım sonrası telefon gelir bir şikayetiniz yada öneriniz varmı diye,
her defasında bir şikayet, öneri vs. bildiririm, zamanla düzelir,istediğimiz şekli alır
 
bende memnun kaldım servisi şikayet etmiştim cam suyu deposu için bir hafta boyunca ilgilendiler
 
Şansdır şans...
 
Ben aracımı aldığımda kılavuzu yoktu, istediğimde hemen yolladılar. Servisle ilgili bir şikayetim olduğunda da geri dönüş yapıp yapılacak birşey olup olmadığını, servisi uyardıklarını söylediler. Çok güzel hareketler bunlar...
 
1997 den beri ben bildim bileli böyledir :)
 
Opel müşteri Hizmetleri güzel ilgileniyorlar ama bayilerde sorun çıkıyor
 
Geri
Üst