- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 19
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
Merhabalar.
Konuyla ilgili bilgi sahibi arkadaşlara bir sorum olacak;
1997 Model Vectra.B CD . bilindiği gibi opel'de sıklıkla başgösteren Sarı motor ikaz lambası çeşitli arıza veya ayarsızlıkla alakalı kaynaklardan ötürü yanar. bende geçmiş zamanlarda bu tür tecrübeler oldu ve farklı şekillerde giderdim.
Ancak şimdi ortaya çıkan bir durumu şu şekilde izah ediyim, 3 haftadır sadece sabahları motor soğuk iken çalıştırdığımda, çalışma ile birlikte bu lamba olması gerektiği gibi sönüyor, fakat 3 sn. sonra tekrar yanıyor. Motor ısısı 80lere gelene kadar hep yanık kalıyor, 80 derecede de zaten yanık kalmaya devam ediyor fakat ısınmış haldeyken motoru kapatıp tekrar çalıştırınca olması gerektiği gibi motorun çalışması ile birlikte sönüyor.
şayet 80 derecelere gelmeden meslea birkaç km gidip de sağa çektiğimde kapatıp açma yaparsam yine yukarıdaki hareketi sergiliyor.
3 hafta önce ilk kez ortaya çıkışı ise, alaka var mı bilmiyorum ama istanbuldan akşam ankaraya gitmiştim, o soğuk havada motoru stop ettim. sabah açtığımda bununla karşılaştım ve hala geldiğimden beri de devam ediyor.
Yardımcı olabilecek arkadaşlara, veya ikaz lambasının yanma sorununu yukarıdaki gibi tecrübe eden arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
iyi günler.
aklıma gelen parçalar; IAC motoru , Hava debi sensörleri, egzantrik pozisyon sensörü, krankşaft pozisyon sensörü, EGR valfi, oksijen sensörü, katalizör .. bu parçalarla alaka kurulabilir mi?
Konuyla ilgili bilgi sahibi arkadaşlara bir sorum olacak;
1997 Model Vectra.B CD . bilindiği gibi opel'de sıklıkla başgösteren Sarı motor ikaz lambası çeşitli arıza veya ayarsızlıkla alakalı kaynaklardan ötürü yanar. bende geçmiş zamanlarda bu tür tecrübeler oldu ve farklı şekillerde giderdim.
Ancak şimdi ortaya çıkan bir durumu şu şekilde izah ediyim, 3 haftadır sadece sabahları motor soğuk iken çalıştırdığımda, çalışma ile birlikte bu lamba olması gerektiği gibi sönüyor, fakat 3 sn. sonra tekrar yanıyor. Motor ısısı 80lere gelene kadar hep yanık kalıyor, 80 derecede de zaten yanık kalmaya devam ediyor fakat ısınmış haldeyken motoru kapatıp tekrar çalıştırınca olması gerektiği gibi motorun çalışması ile birlikte sönüyor.
şayet 80 derecelere gelmeden meslea birkaç km gidip de sağa çektiğimde kapatıp açma yaparsam yine yukarıdaki hareketi sergiliyor.
3 hafta önce ilk kez ortaya çıkışı ise, alaka var mı bilmiyorum ama istanbuldan akşam ankaraya gitmiştim, o soğuk havada motoru stop ettim. sabah açtığımda bununla karşılaştım ve hala geldiğimden beri de devam ediyor.
Yardımcı olabilecek arkadaşlara, veya ikaz lambasının yanma sorununu yukarıdaki gibi tecrübe eden arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
iyi günler.
aklıma gelen parçalar; IAC motoru , Hava debi sensörleri, egzantrik pozisyon sensörü, krankşaft pozisyon sensörü, EGR valfi, oksijen sensörü, katalizör .. bu parçalarla alaka kurulabilir mi?