Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
yuhhh 2350 çok para abi 2350 liralık benzini sen 3 senede almazsn bence hiç bulaşma ben atiker 1000 liraya taktırcam 2 senede parayı amorti eder gaz parası
BRC 1800 dü, bunun 2350 olmasının sebebi opel in aracı garanti dışına çıkarmaması. Yılda 20bin km civarı yaptığımı düşünürsek taksidini ödediğim 10 ay içinde kendi amorti edecek.