- Katılım
- 23 Eyl 2009
- Mesajlar
- 35
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 34
Öncelikle ne Opel alın arkadaşlar nede aldırın çünkü ben bıktım artık.
Ocak ayında garanti kapsamındaki aracımı korna ve direksiyondaki multimedya tuşlarındaki arıza nedeni ile opel - gedizlere başvurdum. Problem cim modülü sökülüp tamir edilip programlandıktan sonra giderildi araç sorunsuz bir şekilde bana teslim edildi. Aracımın garantisi nisan ayında bitti, aynı problem mayıs ayında nüks etti. Gedizleri aradığımda aracın garanti kapsamı dışında olduğunu aracı görmelerinin gerektiğini söylediler bende bir arıza giderildikten sonra dört ay sonra tekrarlanması halinde benden ücret talep etmelerinin mantıksız olduğunu söyledim bir süre tartıştıktan sonra benim için GM'den özel garanti isteyeceklerini söylediler. Aracı servise götürdüğümde bir açığımı yakaladılar 2. yıl bakımını özel serviste yaptırmamışsınız o yüzden özel garanti istemi yapamadıklarını söylediler. Ben onlardan özel garanti istemedim aracın garantisi olsun olmasın bir problem giderildikten dört ay sonra nüks ediyorsa tekrar ücretli yapılması çok mantıksız o zaman bir dört ay sonra tekrar işçilik parası vereceğiz (bu şekilde bunların politikası garantideyken araç tamir et garanti bitince parça değiş) aracı servise her hangi bir problemden dolayı bıraktığımız zaman istediklerini yapıyorlar ister parça değişiyor ister tamir ediyor işine nasıl gelirse biz aracı teslim alırken faturayı görünce şok olmakla kalıyoruz bence her adımda kullanıcıya danışmaları gerekiyor biraz daha şeffaf olmaları gerek ben nereden bileceğim aracıma çıkma bir parçanın takılıp takılmadığını ve son derece memnun olduğum aracımdan bir korna yüzünden vazgeçicem artık opelin elektronik sorunlarından bıktım usandım şu elektronik sorunlar olmasa çok güzel konforlu bir araç ama artık satıp 2010 sıfır bir 1.4 passat TSI almayı düşünüyorum yakıt tüketimleri hemen hemen aynı son olarak opel almayın aldırmayın arkadaşlar çünkü benim bir opelden sonraki aracım tekrar opel olmayacak ki gözlemlediğim kadarıyla çevremde bir opelden inip diğer bir opele binen görmedim.
Teşekkürler.
Ocak ayında garanti kapsamındaki aracımı korna ve direksiyondaki multimedya tuşlarındaki arıza nedeni ile opel - gedizlere başvurdum. Problem cim modülü sökülüp tamir edilip programlandıktan sonra giderildi araç sorunsuz bir şekilde bana teslim edildi. Aracımın garantisi nisan ayında bitti, aynı problem mayıs ayında nüks etti. Gedizleri aradığımda aracın garanti kapsamı dışında olduğunu aracı görmelerinin gerektiğini söylediler bende bir arıza giderildikten sonra dört ay sonra tekrarlanması halinde benden ücret talep etmelerinin mantıksız olduğunu söyledim bir süre tartıştıktan sonra benim için GM'den özel garanti isteyeceklerini söylediler. Aracı servise götürdüğümde bir açığımı yakaladılar 2. yıl bakımını özel serviste yaptırmamışsınız o yüzden özel garanti istemi yapamadıklarını söylediler. Ben onlardan özel garanti istemedim aracın garantisi olsun olmasın bir problem giderildikten dört ay sonra nüks ediyorsa tekrar ücretli yapılması çok mantıksız o zaman bir dört ay sonra tekrar işçilik parası vereceğiz (bu şekilde bunların politikası garantideyken araç tamir et garanti bitince parça değiş) aracı servise her hangi bir problemden dolayı bıraktığımız zaman istediklerini yapıyorlar ister parça değişiyor ister tamir ediyor işine nasıl gelirse biz aracı teslim alırken faturayı görünce şok olmakla kalıyoruz bence her adımda kullanıcıya danışmaları gerekiyor biraz daha şeffaf olmaları gerek ben nereden bileceğim aracıma çıkma bir parçanın takılıp takılmadığını ve son derece memnun olduğum aracımdan bir korna yüzünden vazgeçicem artık opelin elektronik sorunlarından bıktım usandım şu elektronik sorunlar olmasa çok güzel konforlu bir araç ama artık satıp 2010 sıfır bir 1.4 passat TSI almayı düşünüyorum yakıt tüketimleri hemen hemen aynı son olarak opel almayın aldırmayın arkadaşlar çünkü benim bir opelden sonraki aracım tekrar opel olmayacak ki gözlemlediğim kadarıyla çevremde bir opelden inip diğer bir opele binen görmedim.
Teşekkürler.