Sakın alma arkadaşım
3000 km direksiyon kutusu agrızası
5500 yag lambası sensörü agrızası
20000 kapı rulmanında problem
22000 sol viraj rotu bozuldu
Arabanın çok yaktığını ve tıkırtı ve gürültüyü de saymıyorum
Ticari arac diyorsan cady yada nemo derim sana
bişe yazmamak için kendimi zor tuttum ama dayanamadım artık, bende de 2004 cityplus 1.7DTI combo var 4 yıldır ortalama 4.000 devirde kullanıyorum arabayı ki bu dizel bir araç için yüksek bir devir, yeri geldi 190 ı gördüğüm oldu, yeri geldi şehir içinde 154 le radara yakalandım ki inanmayanlara ceza tutanağını çekip gönderebilirim, yeri geldi hiç korkum olmadan 130 la viraja girdim ve bırakın savrulmayı adeta asfalta yapışıo resmen. ben dobloda kullandım (dobloda hızlı bi manevrayla 2 teker havaya kalktı), partnerde kullandım (partner perte çıktı malesef) caddy de kullandım (ben o kadar süspansiyon sorunu çıkaran araba görmedim özellikle amasitör), hiç birini comboya değişmem.
şimdi söylediğin bu arızaları düşünüyorumda gerçekten aracı nasıl kullandığını merak ettim özellikle direksiyon ve viraj rotunu nasıl o hale geldiğini.
ben 1.3 le riçin bi yorumda bulunmayacağım, bişey dedim tepki gösteren çok oldu, ama gördüğümü, yaşadığımı söyledim, 1.7 olanından gözün kapalı al derim.
yakıt konusunda da km yi sıfırladım ve deponun bitmesini bekliyorum yaptığım km nin resmini çekip koycam buraya o zaman kıyaslama yapabiliriz.
bu araçların içinde caddy ve combo dan vazgeçme derim ben fakat caddy nin arka kapısını bi açıp ön koltukla arka koltuk arasına bi bak derim neden böyle dediğimi inceledikten sonra görürsün, bana göre çok dar ve bunaltıcı nasıl desem aynen uno tarzı araç gibi combo onun yanında yayla gibi kalıyor.