Opel astra h kasa Z16XER-A16XER motor teklemesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Srdl46
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Srdl46

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
62
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Arkdaşlar 2007 model astra h arabam var 1 aydır araçta bi tekleme mevcut genellikle 2000 devirde oluyor sorun tüm viteslerde tekliyor.
Bugün tamirciye gittim tamirci bujiden olabilir dedi.
En son opel gm den yağ ve fitreleri aldım yağ değişimini yaptırdım.
Sizce sorun neyden kaynaklanabilir?
 
Guncel arkadaslar
 
Ateşleme bobini olabilir.

E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
opel h kasa

Arkdaşlar 2007 model astra h arabam var 1 aydır araçta bi tekleme mevcut genellikle 2000 devirde oluyor sorun tüm viteslerde tekliyor.
Bugün tamirciye gittim tamirci bujiden olabilir dedi.
En son opel gm den yağ ve fitreleri aldım yağ değişimini yaptırdım.
Sizce sorun neyden kaynaklanabilir?

Bende de H kasa bir Opelim var arızaya gelince :
buji olabilir, bu arabada buji kablosu yoktur bundan dolayı bujilerin üstünde bulunan 4 adet bobinlere bakılması lazım acaba yanık değil mi bundan dolayı değişmesi gerekiyor veya bu arabada basinç sensorü varmış burada forumda arkadaşın başına gelmiş Kayseriden alınan araba Mersin de tekleme yapıyormuş basinç sensorü ayarlanmış ve sorun düzelmiş.
 
Bobin veya egr , bobin olsa P030X arizasi verir.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
En mantiklisi bujiyimi degistirmek arkadaslae dogudayim yakinda servis de yok ustada pek anlamiyor tupte teklemesi bujilerin tupte hassas olmasindan falan dedi bir de her 15 bindr bi bujiler degismeli diyor dogru mu bu arkadaslar?
 
En mantiklisi bujiyimi degistirmek arkadaslae dogudayim yakinda servis de yok ustada pek anlamiyor tupte teklemesi bujilerin tupte hassas olmasindan falan dedi bir de her 15 bindr bi bujiler degismeli diyor dogru mu bu arkadaslar?
Lpg de 50 bin km kullandim bir sıkınti yasamadim hatta zimparaladim temizledim sentille ayar yapip yedek buji olarak bagaja koydum. Yani 15 bin km biraz fuzuli bir rakam. 2 bakimda/3 bakimda bi kez degisebilirsiniz.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Lpg de 50 bin km kullandim bir sıkınti yasamadim hatta zimparaladim temizledim sentille ayar yapip yedek buji olarak bagaja koydum. Yani 15 bin km biraz fuzuli bir rakam. 2 bakimda/3 bakimda bi kez degisebilirsiniz.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Peki tekleme bundan olabilir mi?
 
Ustaya guvenmiyorsaniz (lokma takiminiz varsa) bujinize gore olan uctan alin yoksa eger direk 20-30 tl ye buji anahtari alin , torx takimi alin genelde 10-20 tl arasinda , motorun uzerindeki kapagi torx ile yoksa guc uygulayarak sokun , ardindan bobini torx ile sökün , bobine bi bakin uclarda yeserme vs yanma belirtisi varmi , tertemiz sapasaglamsa , bujilerinizi teker teker sökün hatta daha onceden araciniza uygun orj gm bujilerinizi alin ve degistirin. Sorunu buradan anlamak zor ama tespit etmesi gordugunuz gibi iki adet alete mal oluyor. Bunlari yaptiniz bobin saglam , bujiler degisti fakat duzelmedi ise bu sefer tarif edeglcegimiz yerde EGR nin fisini sökturecegiz , eger boyle sorun cozulurse , ilk etapta egrnizi sökerek temizlemenizi eger ayni durumdaysa körlemenizi önerecegiz ama sorun buda degilse , bogaz kelebegi temizligi vs uzayip gider bunlar sizin yapabileceginiz islemler oldugundan ustaya guvenmiyorsaniz eger kendinizde yapabilirsiniz. Simdiden kolaygelsin.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ha birde bu teklemeler benzindede azda olsa oluyormu yoksa hic mi olmuyor?

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst