opel astra classic3 16lt 115hp manuel vites zemin titreme sorunu

Yorum için teşekkürler. Ama ben serviste ve dışarda aynı araçta bu titreşimi hissetmedim. Bu titreşim sadece benim arabamda var gibi. Opelin söylediği motorun karakteristlik özelliği diye bişey sözkonusu olamaz. Ben bu yola girdim sonuna kadarda gideceğim. Opelden para iadesi alacağım. Tanıdığım her insanada opel uzak durmaları içinde uyaracağım.

kolay gelsin saçlarınız beyazlayınca ne buna nede harcadığınız emeğe deymeyecek, her zaman bir abimin söylediği sözü söyliyecem size.

Arabanı az dinleyip çok bineceksin :rakir:

Ne kadar dinlersen o kadar ses ve zırıltı gelir. Bugun 2500 - 3000 de 60 bini geçince gaza basınca,90 bini geçince frende 100k geçince katalizörden, 150 binden sonra klimadan, klapeden, trigerden, amortisörden, viraj takozundan, salıncaktan, poryadan, motordan derken satarsın gider zaten :D

En iyi sese alış rahat rahat bin arabanı elletme çok benden söylemsi heleki birde sağını solunu söküp birde arabanı değişmezlerse işte o zman çok fena olursun seslerin tavan yapar :D
 
Sabah evden çıkarken bu konu aklıma geldi, dikkat edeyim diye. Şimdi hatırladım, unutmuşum. Yani, hiç dikkatimi çekmemiş demek ki :) Km ilerledikçe azalıyor tahminim daha da kuvvetlendi.
 
bendede var daha önceden yoktu. baskı balata problemi vardı o arada gaza basarken titreme vardı. halen devam ediyor. 1.8-2.0 devir arası titreme oluyor ama he zaman değil.
 
Sabah evden çıkarken bu konu aklıma geldi, dikkat edeyim diye. Şimdi hatırladım, unutmuşum. Yani, hiç dikkatimi çekmemiş demek ki :) Km ilerledikçe azalıyor tahminim daha da kuvvetlendi.
.....................................
 
Son düzenleme:
merhaba arkadaşlar,

bu konuda 2750 d/d taban, gaz pedalı, direksiyonda titreşimi her hızda hissedeb biri olarak baya uğraştım. hatta bunla ilgili konuda açtım. Sorunumu uzun uğraşlar sonucu çözdüm.(Çözene kadar egzoz spirali, egzoz askı takozlarını değiştirdim, sayısız rot-balans yaptırdım.

Çözüm olarak arabanın sağ aksınına tekerlekten 292 mm içeri gelcek şekilde vibrasyon takozu (balans ağırlığı) taktılar. Bütün problemim çözüldü. Bu konuda Kdz Ereğli opel servisi MACARİSTAN teknik merkezle görüşerek çözdü. Bu konuda opelde yayınlanan bülten var.

Bu arada bu problem bu arabanın karakteristiğinde var. eskilerinde bu ağırlığı kullanmışlar ama astra h'lerde kullanılmamış. Sorun sol aks ve sağ aks boylarının birbirinden farklı boyda olması.
 
benim araçta 2800 devirde titreme yapıyor ama üst ve alt devirlerde titreme gidiyor. şahsen takmıyorum =) tıkır tıkır maşallah aracım =) çok araba kullandım ama opel astra h... çok çok memnunum =)
 
merhaba arkadaşlar,

bu konuda 2750 d/d taban, gaz pedalı, direksiyonda titreşimi her hızda hissedeb biri olarak baya uğraştım. hatta bunla ilgili konuda açtım. Sorunumu uzun uğraşlar sonucu çözdüm.(Çözene kadar egzoz spirali, egzoz askı takozlarını değiştirdim, sayısız rot-balans yaptırdım.

Çözüm olarak arabanın sağ aksınına tekerlekten 292 mm içeri gelcek şekilde vibrasyon takozu (balans ağırlığı) taktılar. Bütün problemim çözüldü. Bu konuda Kdz Ereğli opel servisi MACARİSTAN teknik merkezle görüşerek çözdü. Bu konuda opelde yayınlanan bülten var.

Bu arada bu problem bu arabanın karakteristiğinde var. eskilerinde bu ağırlığı kullanmışlar ama astra h'lerde kullanılmamış. Sorun sol aks ve sağ aks boylarının birbirinden farklı boyda olması.
...........................................
 
Son düzenleme:
benim araçta 2800 devirde titreme yapıyor ama üst ve alt devirlerde titreme gidiyor. şahsen takmıyorum =) tıkır tıkır maşallah aracım =) çok araba kullandım ama opel astra h... çok çok memnunum =)

Ne güzel 36-37 bin lira verip titreme yapan araça biniyorsun. Size tebrik ediyorum çelik gibi sinirlerinizden dolayı...
 
300 DEVİRDE TİTREŞİM
"ben 2008 astra cosmo easytronic benzinli bir araca sahibim.arabam devirlenirken 2750 devirde arabanın şasesinde bir titreşim ve uğultu meydana geliyor.arabanın rolantisi normal.tekleme yok. fakat hem ankara da hem de kdz. ereğli de servise götürmeme rağmen,servis yetkilileri titreşimi farkettikleri halde problemi bulamadılar ve normal dediler.2750 nin altında ve üstünde titreşim ve uğultu kesiliyor.
sonunda beklediğim parça (vibrasyon sönümleyici) geldi ve sağ tahrik mile (aks) körükten itibaren 292 mm mesafede takıldı ve şu anda problemim çözüldü.Araba 2750-3000 devir arası rahatladı,titreşim kesildi. sanki yakıt tüketiminde bile değişiklik oldu. buradan opel tümar servis yetkilerine teşekkür ediyorum ilgilerinden dolayı."

alıntıdır.

Belki çözümünüz budur
 
300 DEVİRDE TİTREŞİM
"ben 2008 astra cosmo easytronic benzinli bir araca sahibim.arabam devirlenirken 2750 devirde arabanın şasesinde bir titreşim ve uğultu meydana geliyor.arabanın rolantisi normal.tekleme yok. fakat hem ankara da hem de kdz. ereğli de servise götürmeme rağmen,servis yetkilileri titreşimi farkettikleri halde problemi bulamadılar ve normal dediler.2750 nin altında ve üstünde titreşim ve uğultu kesiliyor.
sonunda beklediğim parça (vibrasyon sönümleyici) geldi ve sağ tahrik mile (aks) körükten itibaren 292 mm mesafede takıldı ve şu anda problemim çözüldü.Araba 2750-3000 devir arası rahatladı,titreşim kesildi. sanki yakıt tüketiminde bile değişiklik oldu. buradan opel tümar servis yetkilerine teşekkür ediyorum ilgilerinden dolayı."

alıntıdır.

Belki çözümünüz budur
......................
 
Son düzenleme:
Geri
Üst