Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
önden çekicek arkadan atıcak sonra yan yan kaldırıma gidicez
en güzeli arkadan itişli olması U dönüşü yapmak kolay (0 km den) kontrolü daha kolay direksiyon dönükken patinajdan korkmak gibi bi derdin olmucak ....
bnm gt nin motoru dik yerleştirip bide şahin defransiyeli taksak olurmu diye düşünür oldum
Arkadan itişli araçlar güvenlik yönünden önden çekişlilere göre daha üstündür, çünkü önden çekişli araçlar da ön tekerler hem kontrol hemde çekişi sağlar bu atalet sorunları ve beraberinde tekerlerin yerle temasını zayıflatan negatif sonuçları doğurur. Fakat önden çekişli otomobillerde mekanik kayıplar daha azdır dolayısıyla benzin sarfiyatınıda azaltır. BMW, Mercedes gibi markaların arkadan çekişli üretmelerinin en önemli sebebide güvenliktir. O kadar para verip BMW, Mercedes alan adam 2 litre benzinin hesabını yapmaz di mi
bence arkadan ceker daha ıı spor araclarda felan cko daha farkını goruyosunuz aracı kaydırırken felan öncen cekıslı arabayla drift yapanı gormedım daha