Ön amörtisör ve başlık değişimi

turbocosmo61

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
611
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Merhaba arkadaşlar,62000 km deki aracımda yaklaşık 2-3 aydır ön takımlardan gelen 'lokurdamalar' vardı bugün servise bıraktım aracı baktılar ve ön amörtisör ve başlıklarının değişmesi gerektiğini söyledir,fiyat olarakta,amörtisörler 380 TL çifti,başlıklar 240 TL ve bir de işçilikle birlikte 700 TL olacağını söyledir,aracıma itina göstermeye çalışıyorum ve sipariş verin dedim haftaya salı günü gibi geleceğini ve takacaklarını söyledir, ben de uzun zamandır düşündüğüm arabaya ufak modifiye düşüncesinden bugün itibariyle vazgeçtim. Daha önce de 57000 km de şanzıman dişlilerim değişmişti onlarda 1500 TL falan tutmuştu, yani şu son bir yılda arabaya nerdeyse OPC line bodykit yapacak parayı mekanik aksam değişiklerine vermiş bulunmaktayım, hayırlısı....
 
Ynt: Ön amörtisör ve başlık değişimi

Dişlilerin dağılması için gerekçe neymiş sert kullanmamı fabrikasyon hatamı? Geçmiş olsun bu arada..
 
Ynt: Ön amörtisör ve başlık değişimi

Teşekkür ederim, dişliler ile ilgili sorduğumda kullanım hatası olmadığını bazı manuel araçlarda belli bir km de bu sorunun oluşabileceğini söylemişlerdi.
 
Ynt: Ön amörtisör ve başlık değişimi

turbocosmo61 link' Alıntı:
Teşekkür ederim, dişliler ile ilgili sorduğumda kullanım hatası olmadığını bazı manuel araçlarda belli bir km de bu sorunun oluşabileceğini söylemişlerdi.

DSG şanzuman gibi 40-50bin de arıza vermesi kıllandırdı şimdi beni  023hm
 
Ynt: Ön amörtisör ve başlık değişimi

60.000 km'de bir aracın amortisörleri bozması imkansız. Amortisör başlıkları bozulabilir ama amortisörleri bozmak için o kadar km tarlada aracı sürmeniz lazım.  şanzıman dişlisinin kullanıcı hatası dışında bozulması da çok garip. Yarım debriyaj sıkça vites değiştirmedikten sonra ben 150 bin km altında dişli değiştiren araç duymadım. Aracınız çok ilginç. Burnuma kötü kokular geliyor. Sökülen amortisörleri isteyin ve sanayide bir serviste kontrol ettirin.

Servislerde gereksiz yere parça değiştirilerek çıkma parçalar dışarıda sıkça satılıyor dikkat edin!
 
Ynt: Ön amörtisör ve başlık değişimi

Çıkan amörtisörleri kesinlikle alıp inceletecem çünkü aracım ,bu 60000 km yi hep uzun yolda yaptı ve inanın parke yollarda ferrarim var gibi kullanırım ama opel bana ezber bozdurttu valla ya da servis artık tanıdı beni titizim falan diye hemen değişelim mi diyo onu da düşünmüyor değilim.
 
Ynt: Ön amörtisör ve başlık değişimi

madmax50 link' Alıntı:
60.000 km'de bir aracın amortisörleri bozması imkansız. Amortisör başlıkları bozulabilir ama amortisörleri bozmak için o kadar km tarlada aracı sürmeniz lazım.  şanzıman dişlisinin kullanıcı hatası dışında bozulması da çok garip. Yarım debriyaj sıkça vites değiştirmedikten sonra ben 150 bin km altında dişli değiştiren araç duymadım. Aracınız çok ilginç. Burnuma kötü kokular geliyor. Sökülen amortisörleri isteyin ve sanayide bir serviste kontrol ettirin.

Servislerde gereksiz yere parça değiştirilerek çıkma parçalar dışarıda sıkça satılıyor dikkat edin!

Kesinlikle Mustafa'ya Katılıyorum Israrla ևıkan Amortisörlerinizi İsteyin !!!
 
Ynt: Ön amörtisör ve başlık değişimi

Aracındaki sorunları dışarıda başka bir servisede gösterseydin onlar ne diyorlar.
 
Ynt: Ön amörtisör ve başlık değişimi

Elazığ' a gitmiştim geçici görev nedeni ile ordaki servise sormuştu bu şanzıman problemini anlamamışlardı,onun dışında dışardan hiçbir servise falan göstermedim,yetkili servis diye güveniyoruz işte.
 
Ynt: Ön amörtisör ve başlık değişimi

Ben 8 bin km de garantiden degistirmistim ön amortisorleri.
 
Geri
Üst