- Katılım
- 15 Nis 2008
- Mesajlar
- 336
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
Özellikle ustaların ve bu konuda deneyimi olanların cevaplamasını rica edeceğim üç soru sormak istiyorum:
Oksijen sendörünün arızalanması durumunda yakıt tüketimini artırıyor diye biliyorum.
1. Peki araç rolantide iken ve motor ideal çalışma ısısına ulaştıktan sonra, yol bilgisayarındaki anlık tüketim verisi normal olan bir aracın oksijen sendörü arızası olduğundan bahsedilebilir mi? (Benim aracımda rolantideki anlık tüketim lpg'de 0.8-0.9; benzinde 1.0 gibi görünüyor)
2. Oksijen sendörünün arızalanması durumunda araç herhangi bir uyarı ışığı yakar mı? Yakarsa hangi ışığı yakar?
3. Oksijen sendörü, araç lpg'de iken de vazifesini sürdürüyor mu? (Aracım lpg'de çok iyi yakarken, benzini içiyormuş gibi bir his uyandırıyor bende)
Şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkür ederim.
Oksijen sendörünün arızalanması durumunda yakıt tüketimini artırıyor diye biliyorum.
1. Peki araç rolantide iken ve motor ideal çalışma ısısına ulaştıktan sonra, yol bilgisayarındaki anlık tüketim verisi normal olan bir aracın oksijen sendörü arızası olduğundan bahsedilebilir mi? (Benim aracımda rolantideki anlık tüketim lpg'de 0.8-0.9; benzinde 1.0 gibi görünüyor)
2. Oksijen sendörünün arızalanması durumunda araç herhangi bir uyarı ışığı yakar mı? Yakarsa hangi ışığı yakar?
3. Oksijen sendörü, araç lpg'de iken de vazifesini sürdürüyor mu? (Aracım lpg'de çok iyi yakarken, benzini içiyormuş gibi bir his uyandırıyor bende)
Şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkür ederim.