O KM BOYA PROBLEMİ

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan baslikaya
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
B

baslikaya

Bilgi Girilmemiş
ARKADAŞLAR 1 AY ÖNCE 2 ADET ASTRA J DİZEL SPORT ARAÇ ALDIK ARAÇLARI ALIRKEN BOYA KONTROLÜ YAPILMASINI İSTEDİK BİRİNCİ ARACIN BOYA DEĞERLERİ 70- 140 MİKRON ARASINDA ÇIKTI İKİNCİ ARAÇ 190-280 MİKRON ARASINDA ÇIKTI AMA HERYERİ VE BUNUN BİZE FABRİKASYON OLARAK BÖYLE GELDİĞİNİ BU TİP FARKLI ÜLKELER İÇİN FARKLI BOYA KALINLIKLARI OLABİLECEĞİNİ SÖYLEDİLER BAYİDEN VE OPEL TÜRKİYE YETKİLİSİNDEN BOYANIN ORJİNAL OLDUGUNA DAİR YAZILI BELGE ALDIM AMA GENEDE İÇİM RAHAT DEĞİL ACABA BOYALI ARAÇ MI ALDIK??? BU TİP BİRŞEY BAŞINA GELEN VAR MI? VEYA YAPABİLECEĞİMİZ BİRŞEY VAR MI??? SAYGILAR
 
Ynt: O KM BOYA PROBLEMİ

Ben de aracımı aldığım zaman boyasına baktırmıştım ortalama 130-160 mikron cıkmıstı; 190-280 bana bıraz fazla gibi geldi.
 
Ynt: O KM BOYA PROBLEMİ

dreamofice link' Alıntı:
Ben de aracımı aldığım zaman boyasına baktırmıştım ortalama 130-160 mikron cıkmıstı; 190-280 bana bıraz fazla gibi geldi.
Bildiğim kadarı ile normal boya kaşınlığı 90-130 mikron arasındadır. 150-160 mikrona kadar da normal kabul edilir. Ancak sizin değerleriniz aracın boyalı olduğunu gösteriyor. Bayii maval okumuş sanki...
 
Ynt: O KM BOYA PROBLEMİ

elimdeki yazılarla mahkemeye mi versem acaba
 
Ynt: O KM BOYA PROBLEMİ

190-280 mikron demek arac 100% 100 boyali ve malesef bayi sizi kandirmiş
 
Ynt: O KM BOYA PROBLEMİ

Bence once bir kaporta ustasina baktirin ve danisin gercekten boyaliysa yasal yollarla hakkinizi arayin
 
Ynt: O KM BOYA PROBLEMİ

baslikaya link' Alıntı:
elimdeki yazılarla mahkemeye mi versem acaba
öncelikle araci sanayide bir ustaya gosterin arac boyaliysa aldiginiz bayiden aracin degisimini talep edin zaten kabul etmiyecekler bu talebinizi ozaman mahkemeye verin.
 
Ynt: O KM BOYA PROBLEMİ

Benim bildiğim; ve bu değerleri bir boya ölçüm cihazının kullanma klavuzunda yazıyor

80 - 160 mikron = Araç Boyasız. Her firma farklı kalınlıkta boya atmaktadır.
160 - 200 mikron = Araçta ya pasta cila vardır yada boyası kazınarak tekrar boyanmıştır.
Bu bölgenin gözle detaylı incelenmesi gerekir.
200 - 300 mikron = Araçta tek kat boya var
300 - 1200 mikron = Araçta bir kattan fazla boya var veya macunlama işlemi yapılmış


önce oto expertizde boyayı kontrol ettirin ona göre bir yol izlersiniz.
 
Ynt: O KM BOYA PROBLEMİ

aldıgımız araçlar her ikiside aynı renk aynı modeldi aracın biri temizdi almadan önce baktırdık onda sorun yoktu boyası kalın olan wax lıydı almadan bakamadık plaka çıkacagı gün temizlediler bakınca böyle birşey çıktı araçlar şirket aracı olarak alındı ikisini birden bırakmamız gerekti bir de böle yazılarla falan garanti verince o an ikna olur gibi olduk ve araçları teslim aldık ama keşke almasaydık diyorum şimdi
 
Ynt: O KM BOYA PROBLEMİ

acaba diyorum fabrikada boyanırken bir hata olupta orada ikinci bir kat atılmış olabilir mi? çünkü aracın heryeri aynı değerlerdeydi o biraz ikna etti bizi
 
Geri
Üst