• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

nasıl olmuş

canım opelim

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
14 Nis 2010
Mesajlar
632
Tepkime puanı
0
Puanları
16
arkadaşlar dün akşamki buluşmada savaş abimizzin verdigi sticker hemen sabah uyanır uyanyaz hellettim nasıl olmuş sizce :)

3 güzellikte bir arada
 

Ekli dosyalar

  • Görüntü012.webp
    Görüntü012.webp
    45.4 KB · Görüntüleme: 150
  • Görüntü013.webp
    Görüntü013.webp
    40.4 KB · Görüntüleme: 155
gezel olmuş...güle güle kullanın...;)
 
Yakışmış, güle güle kullan.
 
attachment.php


attachment.php
 
oy oy oy :D ellerine sağlık :D
 
Güzel olmuş, güle güle kullan.
 
Güle güle kullan kardeşim :)
 
2 ay sonra aracımın muayene si var inşallah tutturmazlar cıkart diye? :(


tşk çağrıcım
 
Son düzenleme:
2 ay sonra aracımın muayene si var inşallah tutturmazlar cıkart diye? :(


tşk çağrıcım

olmaz öyle birşey...şirket araçları yada atıyorum tesisatçının,lahmacuncu nun arabası nasıl geçiyor full yazılar varken her yerinde_? :)
 
Geri
Üst