Müşteri memnuniyetsizligi‏ (vestel)

korayhayirli

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
2,324
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Aynen Vesteli bilmem ama bizim 7 yillik arcelik buzdolabi sifiri ile degistirildi. 5 yillik garantiside dolmustu.:D:D
arkasında çatlama mı yapmıştı? bir seride hata vardı onlarda.. sanırım arçelikteydi, bizim 2 akrabanın başına da geldi. anında alıp götürüyorlar ve sıfırı geliyor.
 

UMUT

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
4,864
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
ben halen yorumlarınızı dinlemedeyim, :):)
buraya kadar olan kısımda olayı en iyi süzen ve kavrayan Gökhan olmuş vestel hakkında... doğruya doğru aynen öyle..
 

gentleman_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Nis 2007
Mesajlar
3,349
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
ben halen yorumlarınızı dinlemedeyim, :):)
buraya kadar olan kısımda olayı en iyi süzen ve kavrayan Gökhan olmuş vestel hakkında... doğruya doğru aynen öyle..



aynen umut bende takıpdeyım bır vestel regal whırpoll beyazesya elektronık yetkılı servıs calısanı olarak
 

TaZzMaNiA

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Haz 2008
Mesajlar
518
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
valla bu adam vestele ne kadar sinirlenmişse kızmışsa haklıdır ve ben sonuna kadar katılıyorum bu şahısa çünkü vestelden bende aynı şekilde çekiyorum ilgileniyorlar falan filan bu şekilde vestele kaç tane mail attığımı hatırlamıyorum seneler önce buzdolabı aldık sorun çıkıyo servisi çağırıyoruz geliyo borulara sıcak suyu döküyor buzlar eriyor ve çalışıyor 1-2-3-4 bu şekilde tekrarlıyor servise değiştir diyoruz çalışıyor buzdolabınız diyorlar fabrika irtibatları tüketici hakları derken 2 ay uğraşma sonucunda buzdolabını yeni modeliyle değiştirdiler zor zahmet
sonra bulaşık makinası alındı marka yine vestel valide sürekli kullanmıyor ama eve sürekli servis geliyor 3 yılda en fazla 10 kere kullanılan bulaşık makinasında nasıl bir problem çıkabilir ki_? servis her geldiğinde bir kaç parçasını değiştiriyor ana kartından tuz koyma yerine falan yani ben yine mailler telefon görüşmeleri falan yaptım verdikleri cevap onlar için gayet normal servisinizle görüştük cihazı çalışır durumda size teslim etmişler başka birşey yapamayız.
Gel de bundan sonra vestel al gel de bu adamın dediklerine katılma:mad::banned:
 

Kunteper Canavarı

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
5,146
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
5 sene kullanmışsın kardeşim adam sana 3 yıl garanti vermiş ne ağlıyosun derler adama .
bence şikayeti yazanı dövmek lazım. garanti sonrası bozulduysa veririsin servis parasını yaptırırsın bi tv aldım diye vesteli aldım sanıyo millet. malımızla gurur duyacağımıza direk bok atma yolunu neden seçeriz anlamam.
hiç yapılmasa biz yapamıyoruz dersiniz en az avrupadakiler kadar kaliteli Türk malınada çamur atarsınız töbe estağfurullah.
 

UMUT

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
4,864
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
takibe devam.. :)
sadece şunu söyleyeyim, kalite konusunda yeterince iyiyiz, servis konusunda değiliz.. diğer markaların çoğu da üretim ve kalitede aynı. arçelik ya da bosch.. hepimiz aynı yan sanayi ile çalışıyoruz zaten :) servis konusunda ise arçelik daha tecrübeli..
bu arada marka ürün kalitesi ve servis konusunda en iyiler... amana ve sharp... (beyaz eşya)
 

marikan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
6,075
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
ne kadar yaygaracı milletiz yaa... adam sanıyo ki hiç arıza vermeyecek ömür boyu kullancak, yetmeyecek bi de mezara götürecek..

neden kendi mallarımızı bu kadar hor görüyoruz... bosch beyaz eşya çok mu sorunsuz... adamlar arızadan kafayı kaldıramıyor!

vestel ilklere imza atmış oldukça büyük bir firma.. ona keza arçelik/beko'da öyle...

eğer kendini haklı görüyorsan thh'ye başvur ne diye emeği geçen insanlara küfür ediyosun!! bi de beddua etmiş.. yazık gerçekten...

neyse baya sinirlendim:D
 

Al Paciona

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
2,719
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
takibe devam.. :)
sadece şunu söyleyeyim, kalite konusunda yeterince iyiyiz, servis konusunda değiliz.. diğer markaların çoğu da üretim ve kalitede aynı. arçelik ya da bosch.. hepimiz aynı yan sanayi ile çalışıyoruz zaten :) servis konusunda ise arçelik daha tecrübeli..
bu arada marka ürün kalitesi ve servis konusunda en iyiler... amana ve sharp... (beyaz eşya)
+ generel elektrik ve mieleyi de eklemek isterim.
bence feryat eden bu vatandaşın hislerini anlamak lazım.bende ülkemizde iyi ürünler yapıldığını ve yerli malı tüketilmesinden yanayım.ancak maalesef bu ürünlerin satış fiuatları hiç milli sermayeymiş gibi olmadığı için tercih etmiyorum.
örneğin 32" LCD tv yi ele alalım söz konusu ordan açıldığı için.bunların platformlarını zaten dünyada 2 marka üretiyor ve hepsine aynı firma satıyor.sonra detaya girmeyecem ama diğer markalar kendi yazılımlarını ve diğer elektronik donanımlarını ilave edip yeni bir tv ortaya çıkarıyorlar.piyasada bu işin öncüleri belli;sony, philips,lg, panasonic, samsung v.s. diye gidiyor.
ee iyi güzelde bu yukarda saydığım markaların hepsi ithal, vestel arçelik yerli.birde fiyatlarına bakalım???? acaba yerli dediğimiz yani milli sermayemiz acaba rekabet etmek için dahamı uygun fiyata satıyor yoksa kafa kafayamı gidiyolar.bu sadece tv içinde geçerli değil ayrıca beyaz eşyanın çoğunda aynı olay söz konusu.üstüne birde teknik servis yetersiz ve ilgisiz kalında tabikide daha dayanıklı olan yabancı markalar tercih ediliyor.
aynı tartışmanın bir benzeri forumda kış lastiği üzerine vardı.dendiki herkes yabancı markayı alıyor yerliler daha iyi falan.ee tamamda bizim yerli lastikler uluslararası testlerde bile kabul edilmeyen markalar.üstelik micheline ve lassa aynı fiyata satılıyor.ee nası olacak bu iş? nerde milli sermaye.madem millisin ucuza satacaksınki tercih edelim.
 

UMUT

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
4,864
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
whirlpool - samsung - vestfrost gibi markaları da biz üretiyoruz buzdolabı olarak burda, fabrikada.. şu an samsung rusya projesi de bende..
bazı şeylerde halk'ın yarattığı efsaneleri duymamak lazım.. söyleyeceğim bu..
şimdi size iki ürünü yanyana koysaydım buraya bu samsung bu da vestel diye.. 100 kişiden heralde 80 den fazlası samsung u seçerdi... :)
seçim kriterlerinin başında marka imajı geliyor. bunu unutmamak lazım, arkasından da görsellik, malesef ki 90'lı yılların öncesi vestel kötü imajı beyninize yer edinmiş durumda.. bunu yıkmak lazım tabi kolay olmuyor.. ama bunu türkiye bildiği için iç piyasada zorlanıyoruz.
alman markası diye bosch tercih ediliyor mesela ama bilinmiyor o ürünler de TR de yapılıyor, hatta dediğim gibi aynı yan sanayiler ile çalışıyoruz..

biz 114 ülkeye ihracat yapıyoruz, hepsi vestel markası mı? hayır, 40'ın üzerinde markaya üretim yapılıyor fabrikada, ama hepsi de aynı banttan aynı işcilerden çıkıyor, aynı kalite ekibinde kontrolden geçiyor, ve de en başta biz aynı ARGE mühendislerinin dataları tarafından üretime ilk adımı atılıyor...

hepsi kafada bitiyor arkadaşlar.. kafada.. biraz daha geniş açıyla bakın...

servis konusunda kötü olduğumuza katılıyorum bunu da tekrar söyleyeyim. ama Gökhan'ın da dediği gibi biraz zamanı var o konunun belli kriterlere ulaşmasında.. çok hızlı ilerlemenin-büyümenin dezavantajları bunlar...
 

ERGÜ

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
1,464
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Benim de bir arkadaşım vardı izmirde oturan oda vestelde çalışıyordu Umutun dediklerini aynen sölemişti bana
 
Üst