motor üst kapak hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan erkan34
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

erkan34

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ocak 2008
Mesajlar
1,634
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
arkadaşlar merhaba geçen gün arabamın altına baktığımda ( motorun alt kısmının yanı)yağlandığını gördüm ve hemen servise gittim (araba daha 3000 kmde) servis kaldırdı arabayı ve yağ sızıntısının motor ile şanzımanın birleştiği yerden olduğunu gördük (baskı balatanın oradan )daha sonra ordaki keçe değişceğini söylediler sızıntının kaybolması için her neyse bu gün tekrar servise gittim yapıldımı diye bunlardan önce motor üst kapağının motorla birleşme yerinde az miktarda yağ sızıntısı görmüştüm tabi bunuda söylemiştim servise sorun üst kapak komple değişcekmiş bu gün söylediler kapak turkiyede yok almanyadan gelcek benim kafama takılan bu kapak değişince arabanın orjinalliği bozulurmu? veya daha sonra sorun çıkartırmı? bu arada astra h lerde oluyormuş bu sorun. kapaktan kastettiğim motorun en üstündeki demir kapak . ustalar şimdiden teşekkür ederim
 
ustalar nerdesiniz?
 
güncel
 
orjinal yedek parçayla yapılacak sonuçta değişim o yüzden dert etmeye gerek yok orjinal olucak tabiyki ama açılmasa daha iyiymiş.silindir kapağı
 
bende de var çok nadir oluo yağ damlatma ama kurcalatmayı düşünmüyorum...2 damla için çok faiş fiyat istiyorlar galiba
 
sanırım kapak dediğiniz silindir kapağı deil sibop kapağı.eğer sibop kapağı ise değişmesinin size bir zararı olmaz çünki hayati bir parça değil. sorununuz halledilir umarım en kısa zamanda
 
astra Hlerden memnun bi tane usta görmedim ki zaten
 
öyle hemen değiştirme.Kapak ta ne varmış ki hemen değişecek çatlak mı var? belki contadan kaçırıyordur. Bana sorarsan bir kaç ustaya göster. gerçekten sorun nedir öğren.üst kapaktan yağ sızdı diye hemen kapağı değiştirmek pek mantıklı gelmedi bana.
 
alla alla resimdeki araç daha yeni nereden kaçırıp yağ atıyor bu araç anlamadım açıkcası ... motorda çekiş güç düşüklüğü varmı alttan gelen yağ arka krank keçesi yani bahsettiğiniz keçe... madem değişeceklermşi motorun kompresyonunu ölçtürün bakalım nerelerden atıyor kaçak testi yaptırın belki külbütör kapağından yada contasında kaçırıyordur adamlarda resmen ezbere konuşmuş... dikkatli olalım lütfen saygılar...
 
en üstteki kapak ise külbütör kapağıdır o
çok büyük önemli bi parça sayılmaz
 
Geri
Üst