Motor performansının artması içi Emme manifoldu girişine takılan pervane benzeri apar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kamuran66
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bu tarz şeylere inanmayın arkadaşlar. Özellikle elektrikli supercharger, turbulans vs vs.. bunlar hikaye. Hava filtresine geçen hortumu hava filtresi kapağından çıkarın ve gaz pedalına basın ya da gaz keleğini çekin o an elinizi o hortuma koyun bakın elinizi nasıl içeriye çekmeye çalışıyor. Yani motora ekstra havayı ancak turbocharger veya supercharger sokabiliyor. Spor hava filtresi gibi uygulamalarda ise spor filtrenin sayesinde emme manifoldu dışardan daha iyi emiş yapıyor yani manifolt önünde bir filtre düşünün bu filtre ne kadar geçirgen olursa o kadar çok emiş sağlanmış oluyor.
Bunun yerine Port Polish veya blue print yaptırın çok daha iyi sonuç alırsınız.


+++++++++++++++++1 ;)
 
fazla havayı motora basmanın ne faydası varki? sonuçta belli bir hava yakıt karışımı olmadan bir işe yaramaz. yakıt miktarına göre daha fazla hava basmaksa amaç o zaman tamam... ayrıca sadece hava değil soğuk hava vermek için bu tür uygulamalar yapılıyor biliyordum ben. yani sonuç olarak motora yakıt oranına uygun ve soğuk hava girmeli. bu nedenle hava filtrelerinin girişi genelde kaput önündedir... bu havayı ne kadar soğuk olarak motra verirsek o kadar performans alınır sanırım. yanılıyormuyum
 
Geri
Üst