- Katılım
- 23 Eki 2008
- Mesajlar
- 467
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
1) 700 TL ye hangi egzantrigi takiyosun merak ettim? Egzantrigin millerini modifiye ediyosan bile ben Huner e gecen sene sordugumda 1 milyar + sini hatirlamiyorum fiyat vermislerdi. Egzantrik bildigin gibi cok onemli parcadir, derme catma isler yapilmaz, fabrikadan nasil ciktiysa oyle olmali !
2) 500 TL ye chip yaptirabiliyosan nerde hemen bana da soyle.O verilen fiyatlar hem artti hemde sifir modsuz araclar icin. Hazir chip olmaz ! Egzantrik takildiktan sonra dyno uzerinde AFR ile en az 6 - 7 deneme ile yazilim yapilmasi lazim. Isini bilen 2 - 3 yere 5 ay once sordugumda 750 den asagi fiyat vermediler.
3)150 TL ye JSV gibi kalitesini hic begenmedim filtre kitide alirsin, haklisin ona bir sey diyemiycem.
http://www.superpowercharger.com/ burdaki urunu de bana yari fiyatina bulursan hemen alıyım.
edit : Rektefiyeciye verilen parayi unuttun. Takan ustada bedavaya calisti ohhh olduda bitti maasallah
1350 TL ye![]()
ciddiyim bana http://www.superpowercharger.com/ burdaki urunu yari fiyatina bulursan hemen alicam.
1. Huner'e gidip aracınıza özel fiyat alıp forumda bu bilgiyi paylaşmanız yanlış. Tek egzantrikli motorlarda fiyatlar yüksektir ve bu fiyatlar araçtan araca fark eder.Tabi işcilik de var. Tek egzantrikli motorlarda o fiyatlar makul karşılanır,lakin ne zaman sordunuz bilmiyorum ama şimdi fiyatlarda bir düşüş söz konusu.
2.Haklısınız 500 TL'ye chip tuning işlemi yapılmıyor olabilir bu konuda ben hatalı olabilirim ama atmosferik motorlarda chip tuning işlemi turbo motorlara göre çok daha ucuzdur o yüzden 750-800 TL gibi turbo motor chip tuning işlemlerini düşünürsek atmosferik motorlarda 500 TL'ye yakın fiyatlar gerçek olabilir.Tabi araçtan araca değişiyor bu fiyatlar.
3.Filtre kitleri 250 euro'ya kadar çıkıyor, ama en azından kaliteli bir filtre kit'siz 150 TL ye alınabilir.
4.Belirttiğiniz ürünün piyasa da satılan diğer ürünlerden hiç bir farkı yok.Bir DC motor imalatı yapan bir ustaya sorun size en iyi cevabı verecektir. Kaldı ki 12 volt ile çalışan bir otomatik cam motoru 8-9 nM tork veriyor.(Yük altında). O yüzden 12 Volt ile çalışan motorların maksimum bir tork'u vardır ve standartları kabul edersen bunun pek üstüne çıkamaz.Satıcıya sorun bakalım kaç nM tork ile çalışıyor belki aynısını biz de yaparız

edit : Rektefiyeciye verilen parayi unuttun. Takan ustada bedavaya calisti ohhh olduda bitti maasallah

(edit kısmına gelince, rektefiye keyfi bir iştir, aracın motoru rektefiye istediğinde bu yapılabilir.