Motor performansının artması içi Emme manifoldu girişine takılan pervane benzeri apar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kamuran66
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

kamuran66

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
84
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
internet sitelerinde gezerken karşılaşım. Motorun emme manifoldunun girişine pervane benzeri bir aparat takılıyor. Aparat emilen havayı türbilanslı şekilde içeri alınmasını sağlıyr. Bu sayede emilen havanın içine karışan yakıtın daha performanslı olması sağlanıyor. Parça yaklaşın 1 cm genişliğinde ve boğaz kelebeğinin tam çapında fiber bir parça içinde parvane seklinde sabir parçalar var.
Birdaha aradım hangi seite olduğunu bulamamdım. Bu parça ile ilgili fikri olan varmı?
 
http://erturbulator.blogcu.com/ bu parçadan bahsediyorsunuz galiba. ben kullanmıyorum. v-charger, nanocharger tipi cihazların biraz farklı türü...
 
evet bu tip bir şey. Motora baya etkisi var. Normal dizel motorlu bir araçta vardı arabanın motoru sanki turbolu gibi gidiyordu baya etkiliyor motoru.
 
bagaja oksijen tüpü bağlayın 6 bara ayarlı elektronik regülatör koyun sonra onuda arabanın kornasına bağlayın kornaya her bastığınızda manifolda 6 barlık oksijen yollasın...
 
bagaja oksijen tüpü bağlayın 6 bara ayarlı elektronik regülatör koyun sonra onuda arabanın kornasına bağlayın kornaya her bastığınızda manifolda 6 barlık oksijen yollasın...

bu sistem fazla komplike :)
 
Hava pompası alın yanınızda oturan ayağıyla pompalasın
aynı şey :)
 
bagaja oksijen tüpü bağlayın 6 bara ayarlı elektronik regülatör koyun sonra onuda arabanın kornasına bağlayın kornaya her bastığınızda manifolda 6 barlık oksijen yollasın...

kanka onu birak , vodka yi da birak :D
Absinth diyorum baska bir sey demiyorum :) % 70 Saf Performans artisi
 
Bu tarz şeylere inanmayın arkadaşlar. Özellikle elektrikli supercharger, turbulans vs vs.. bunlar hikaye. Hava filtresine geçen hortumu hava filtresi kapağından çıkarın ve gaz pedalına basın ya da gaz keleğini çekin o an elinizi o hortuma koyun bakın elinizi nasıl içeriye çekmeye çalışıyor. Yani motora ekstra havayı ancak turbocharger veya supercharger sokabiliyor. Spor hava filtresi gibi uygulamalarda ise spor filtrenin sayesinde emme manifoldu dışardan daha iyi emiş yapıyor yani manifolt önünde bir filtre düşünün bu filtre ne kadar geçirgen olursa o kadar çok emiş sağlanmış oluyor.

Bunun yerine Port Polish veya blue print yaptırın çok daha iyi sonuç alırsınız.
 
Son düzenleme:
Bu tarz şeylere inanmayın arkadaşlar. Özellikle elektrikli supercharger, turbulans vs vs.. bunlar hikaye. Hava filtresine geçen hortumu hava filtresi kapağından çıkarın ve gaz pedalına basın ya da gaz keleğini çekin o an elinizi o hortuma koyun bakın elinizi nasıl içeriye çekmeye çalışıyor. Yani motora ekstra havayı ancak turbocharger veya supercharger sokabiliyor. Spor hava filtresi gibi uygulamalarda ise spor filtrenin sayesinde emme manifoldu dışardan daha iyi emiş yapıyor yani manifolt önünde bir filtre düşünün bu filtre ne kadar geçirgen olursa o kadar çok emiş sağlanmış oluyor.

Bunun yerine Port Polish veya blue print yaptırın çok daha iyi sonuç alırsınız.

:good::good:
 
Geri
Üst