• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Merhaba

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cagri84
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

cagri84

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ocak 2013
Mesajlar
36
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Merhaba Arkadaşlar

İsmim Çağrı 28 yaşında İstanbuldayım 2003 model opel corsa elegance aracım vardı sattım. 25 gün önce 0 km yeni opel astra 1.6 edition araç aldım.
 
Ynt: Merhaba

Aramıza hoşgeldiniz... Aracınız hayırlı olsun... Keyifli forumlar..
 
Ynt: Merhaba

welllcommee hayırlı olsun.
 
Ynt: Merhaba

Forumumuza hoş geldiniz.
Yeni aracınız hayırlı olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
 
Ynt: Merhaba

Aramıza hoşgeldiniz, aracınıza kazasız belasız binmenizi dilerim.
 
Ynt: Merhaba

welllcommee keyifli forumlar.
 
Ynt: Merhaba

Hoşgeldiniz.Kazasız belasız sürüşler.
 
Ynt: Merhaba

welllcommee
 
Geri
Üst