Merhaba Opel Elveda Reno

teşekkür ederim arkadaşım bilgiler için
 
selam

opel corsa b ama sanırım aracın problemi kurum

aracin probleminin kurum oldugunu zanetmiyorum, cunku ben onuda denemistim ama duzelmemisti, enjektorleri temizletim carbon clean, tek sorunlu parca vardi oda hava debimetresi
 
Klimayla ilgili sorun gaz kaçağındandır...Fan çalışıyor ama ılık hava veriyorsa tüm borular bir gözden geçirilmeli....Kaçak testi yapılıp, yeni gaz basıldıktan sonra problem kalmaz..Yanlız klimacı gazı kontrol ederken klima kompresör yağını da kontrol etsin..Genelde yağ+gaz basılıyor sisteme...
 
Herkese çok teşekkür ederim.Bu gün teste sokuyorum arabayı bakalım ne çıkacak. (Sanayi sitesine giderken ,Hararet ortalardayken birinci ve ikinci viteste yine gaz yemedi . 3-5 saniye sonra açıldı.Kırmızı ışıkta zor kalktım. Rolanti ve yüksek devirlerde çekiş iyi.
 
hoşgeldiniz, hayrlı olsun...
 
Öncelikle hoşgeldiniz...
1. sorunuza şöyle bir cevapla yanıtlayayım.. aracınız çok nokta enjeksiyonluysa iki adet biri lamda sensörü diğeri oksijen sondasıdır tek nokta enjeksiyonluysa ki büyük ihtimalle tek nokta enjeksiyonludur tek oksijen sodnası mevcuttur...
2.katalitik konvertörle egr ayrı ünitedir...katalitik konvertörün amacı motordan çıkan zehirli gazları ( HC NOX CO2) gazlarını asgari olarak zehirsiz hale getirmek için kullanılır ayrıca egsozt manifoldunu çıkışında motordan geriye doğru giderken aracın altında bulunur..EGr( egsoz gazı sirkilasyonu) motordan çıkan bazı yanmamış gazları silindirlere tekrar göndererek motordan çıkan gazları asgari olarak zehirsiz halde çıkarmasını sağlar buda imkansız olduğundan katalitik konvertör bulunur aracınızda...
3. sorunuza tam cevap veremeyeceğim çünkü opelde çalışmadım ancak büyük olasılıkla emme manifoldunun üzerinde yada hava filtresi kabında olabilr kesin sonuç için ustalarımız yazar..umarım faydalı olmuştur..saygılar..

Yakında çok iyi bir usta olacaksın inşallah araştırmaların ve merakın çok güzel. Bilgiler çok güzel herzamanki gibi, eline sağlık.
 
Üsküdar civarlarında pek değil ama,
OPEL ile ilgili olarak;

www.opelteam.net
Opel Team Service - Bostancı...

Bura ile irtibata geçerseniz, size yardımcı olacaklardır.
Opel Team Service - OPELIM.NET'in ana sponsorudur...
 
Üsküdar civarlarında pek değil ama,
OPEL ile ilgili olarak;

www.opelteam.net
Opel Team Service - Bostancı...

Bura ile irtibata geçerseniz, size yardımcı olacaklardır.
Opel Team Service - OPELIM.NET'in ana sponsorudur...


Tavsiyeniz için teşekkür ederim.Bostancıya gidebilirim tabi. Siz sanırım bu konuda ustasınız. Debimetrenin değiştirilmesi ile iglili bir fiyat verebiirmisiniz ?
 
Tavsiyeniz için teşekkür ederim.Bostancıya gidebilirim tabi. Siz sanırım bu konuda ustasınız. Debimetrenin değiştirilmesi ile iglili bir fiyat verebiirmisiniz ?

Yok ben Bu konuda Usta değilim...
fiyatlar için
OPEL TEAM ile görüşürseniz, birebir telefonla...
Opelim.Net aracılığı ile aradığınızı da söylerseniz, yardımcı olurlar fiyat konusunda da...
 
arkadasim oksijen sensoru bir tanedir o da katalitik konvetore takilidir, hava debisi ise aracin hava filtresinden gaz kelebegine giden boruya takilidir yani motorun en ust kisminda cok kolay gorebilrsin, turkiyedeki fiyatini bilmiyorum ama original olmasi cok onemli yan sanayi olmasin buna cok dikat et, bide birsey daha var benim arabada hava debisi arizalandiginda tech 2 de oksijen sensoru arizasini veriyordu buda beni cok yanilti oksijen sensorunu degistirdim ama duzelmedi yine ayni hatayi veriyordu ama sonra hava debisini degistirdim ve bir daha da ne oksijen sensoru ne de gaza gec tepki verme araba tamamen duzeldi o aradan beri yaklasik 6000 km yol yaptin sorunsuz, bu arabalarda bu hava debisi cok buyuk bir rol oynuyor

ERhan abi mesaj verdiğin için tşkler...ancak ben orda ifade etmeye çalıştım tek nokta enjeksiyonluysa bi tane yani oda oksijen sondasıdır günümüz araçlarda yenilerde yani çok noktalı araçlarda 2 tane sensör vardır bunlar lamda sensörü bide oksijen sondasıdır... yanlış anlaşılma olmasın...saygılar...
 
Geri
Üst