- Katılım
- 23 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,597
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
@ umutkaragün
bilgiler için teşekkürler. bende sana bir bilgi vereyim. 11.ayda mercedes kamyonlarının taban sacının 1 takım kalıbı (alt ve üst) ONARIMA gitti. fatura 3,5 milyon euro.
@volkanmet
zaten demek istediğim dediğine yaklaşık. çünki ncap yaya güvenlik testi var. ve reno herşeyini ncap testlerine göre ayarlıyor.
her arabanın kendince iyi yönü vardır ama şuanki kullanımda bazı araçlar sessiz sedasız öne geçiyor.
mesela hyundai getz dizel 1187 kg ve araçdaki şaseyi incelemenizi öneririm. şirket aracıyla yaptığım bir kazada 5 metre bariyeri yere indirdim. arabanın sol ön köşe hafif ezik sol arka köşe hafif ezik. ve servis doluydu 8 gün hiçbir şey olmamış gibi gezdim. yüzlerce araba biliyorum o kazada yarısını orda bırakıpda bariyerde bir çizik yapamayan.
ve yineliyorum bunlar benim fikirlerim.
bilgiler için teşekkürler. bende sana bir bilgi vereyim. 11.ayda mercedes kamyonlarının taban sacının 1 takım kalıbı (alt ve üst) ONARIMA gitti. fatura 3,5 milyon euro.
@volkanmet
zaten demek istediğim dediğine yaklaşık. çünki ncap yaya güvenlik testi var. ve reno herşeyini ncap testlerine göre ayarlıyor.
her arabanın kendince iyi yönü vardır ama şuanki kullanımda bazı araçlar sessiz sedasız öne geçiyor.
mesela hyundai getz dizel 1187 kg ve araçdaki şaseyi incelemenizi öneririm. şirket aracıyla yaptığım bir kazada 5 metre bariyeri yere indirdim. arabanın sol ön köşe hafif ezik sol arka köşe hafif ezik. ve servis doluydu 8 gün hiçbir şey olmamış gibi gezdim. yüzlerce araba biliyorum o kazada yarısını orda bırakıpda bariyerde bir çizik yapamayan.
ve yineliyorum bunlar benim fikirlerim.