- Katılım
- 23 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,597
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
geçmiş olsun...
ya arkadaşlar nasıl bir mantık yürütüyorsunuz anlayamıyorum... çamurluklar plastikmiş o yüzden güven vermiyormuş vs vs.. arkadaşlar isterseniz o çamurluklar kapı sacları bagaj kapısı ya da motor kaputu... bunlar bez olsun - ki örneği bmw GINA concept - hiç problem değil... önemli olan şasedir..
renault da bu konuda önder markalardan biridir, elektronik robot kaynak ile montaja sahip şase teknolojisini kullanan neredeyse tüm markalar arasında renault bazı markalar ile birlikte ( honda, nissan, peugeot, fiat ) absorbe özelliği yüksek-darbe emici- dağıtıcı, akıcı şase diye tabir edilen optimal analiz programı kullanan markalardan biridir.
daha iyileri de var tabiki...![]()
öncelikle bir düz mantık yürütelim. dünyanın en güvenli markalarını sayarsan kaçı plastik aksam kullanıyor? yada plastik kullanan kaç marka var. tamam belki dediğin gibi güvenliğe etkisi çok az olsada belli bir esneme payından sonra kırılması, tamiri olmaması çok kötü. sac olsa düzeltilebilirdi belkide.
45 gün renoda eğitim almış ve 8 markada çalışmış biri olarak "kendi fikrim" renoların sanıldığı kadar güvenli olmadığıdır. ama sevmemem sadece güvenlikdenmi hayır. genelinde sevmem. fiyat politikaları, yedek parça fiyatları, şikayet oranı, sürüşü.
"bence" ncap testlerinin gerçekleşme şekilleri ve hızları gerçek kazaların sadece çok küçük bir yüzdesini yakalıyor. kaçımız 90km hızla gidiyoruzki.
herşeye rağmen bunlar benim düşüncelerim. sizlerinkine de saygı duyuyorum.
(şase konusu 90 larin ortasında çevrecilik vb konularla birlikte tüm üreticiler tarafından kabul edilmiştir, zaten hükümetlerin diretmesi ve mahkemelerde oluşan aleyhlerine kararlarda bu konuda üreticileri mecbur bırakmıştır.
renonun satış tekniğinde güvenliği ön plana çıkarmak şarttır. hatta satıcılarına ilk öğrettikleri müşteriye önce güvenlik özelliklerini açıklamalarıdır.)