Megan2 çok savuruyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan nihatcankoc
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Oluyor tabikide takmısken iyi bişe olsun
 
O zaman 205-55 tak spor yaydan kurtarırsın daha gözü doldurur..
 
205-55 ile savurması kesilir ama ne kadar bilemiyorum haklısın spor yay çok sorun çıkartcak altını yere vurması filan
 
off off hemde ne biçim , bırde karadenızdesın yanı ben 4 kısı bırde bagajda yukler varken arabanın altı vurmasın dıye beton setlerden yan gecıyorum , yoksa dırek altını traşlıyor...
 
megane 2 lere biz arkadaşlar arasında taklacı güvercin deriz. yanınızdan geçerken 2 el şıklatın hemen dönü verir.
şaka bir yana sanayiye gidin her tarafta taklaya gelmiş megane 2 bulursunuz.

kısa şaseye sedan oturtan ileri zeka reno mühendisleri sağolsun:D:D:D
 
megane 2 lere biz arkadaşlar arasında taklacı güvercin deriz. yanınızdan geçerken 2 el şıklatın hemen dönü verir.
şaka bir yana sanayiye gidin her tarafta taklaya gelmiş megane 2 bulursunuz.

kısa şaseye sedan oturtan ileri zeka reno mühendisleri sağolsun:D:D:D
Ama nedense çok tutuluyor 2eli gayet iyi reno sadece motor konusunda basarılı
 
vectra a gt den megane 2 ye gecince bende afallamıstım alışman uzun sürmüyor her aracın belli bir sürüş tarzı var süspansiyon yumusaksa söförde tepkilerini yumusatmak zorunda

megane 2 lerde gaz fren direksiyon hassasiyeti diger araclara göre bariz farklıdır.

fren çok sert alışkın olmayan biri başına iş alır gaz çok hassas alışkın olmayan bagırtır durur.

yüksek ve yumusak süspansiyonlardan doalyı vectraya göre daha güvensiz geliyor ama savrulmadan ziyade aracta yatma var savrulan varsa lastiklere iyi bakmak lazım



megane 2 sedan kısa saseye oturtulmus bir arac değildir tasarım olarak öyle görülebilir ama sedanın üretimi türkiyede(türkiyede 1 tane bile hb üretim yapılmadı) yapıldı pres kalıpları tamamen sedan için ayrı hazırlandı, ortak parcalar illaki kullanıldı ama sasesi motor kabini camurluk kapı ve diregi haric farklıdır
 
Son düzenleme:
Bir tane megancı çıktı şükür:D
 
megane 2 sedan kısa saseye oturtulmus bir arac değildir tasarım olarak öyle görülebilir ama sedanın üretimi türkiyede(türkiyede 1 tane bile hb üretim yapılmadı) yapıldı pres kalıpları tamamen sedan için ayrı hazırlandı, ortak parcalar illaki kullanıldı ama sasesi motor kabini camurluk kapı ve diregi haric farklıdır

Renault fabrikada stajın faydaları mı diyelim biz buna :)
 
Megane 2 kullandım(1.5dci ve 1.6 benzinli).Yanlara aşırı yatma dışında problemli savrulma görmedim.Tabiki limitleri vectra gibi olamaz.Araca alışmak zaman alıyor.Özellikle dalgalı virajlarda çok tedirgin ediyor.Yüksek hızlarda düz gidişte problem olmasada hafif bir direksiyon hareketinde araba hamur gibi salınıma giriyor.Direksiyonu biraz hafif olduğundan keskin virajlarda hissiz kalabiliyor.Ayrıca kavşak dönüşlerinde gaza yüklenirsen içte kalan ön tekerlek hemen patinaja düşüyor ve araç önden kayıyor.Topladıktan sonra ise arkayı hafiften bırakıyor ve zevkli oluyor :D En beğendiğim yönü limitlerini belli ediyor bu bir araç için olumlu bir özellik bence.Zaten üretiliş amacına bakarsak megane2 sedan spor kullanıma uygun değil.Aşırı zorlandığında burçlarda boşluk olabiliyor dikkatli olmak lazım.En sevmediğim yönü çabuk dökülmesi.2005 ve altı megane2 lerin çoğu yılmış duruyor...
 
Geri
Üst