Maltepe Erpaş Servis Rezilliği

MeRt2

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2011
Mesajlar
9,791
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
Bir süredir aracımda motor arıza ışığı yanıyordu ve kol dayama kısmında ufak bir sıkışma problemi vardı. Bu nedenle aracımı evime yakın olduğu için Maltepe Erpaş servise götürdüm.
Servise gittiğimde danışman arkadaşa problemlerimden bahsettim, motor arıza ışığının yandığını ve büyük ihtimalle emme manifoldunu değiştirmeleri gerekeceğini belirttim. Danışman arkadaşta motor arıza ışığının birçok nedeni olabileceğini ve ne gerekiyorsa onu yapacaklarını bana söyledi.
Aramızda geçen konuşmadan sonra aracı 13.30'da teslim edip bekleme salonuna geçtim.
Uzun süren bir bekleme sürecinden sonra, saat 17.45 civarında aracımın hazır olduğu söylendi ve danışman arkadaşın bankosuna geçtim.
Danışman arkadaş araçta hiçbir arıza kaydı ile karşılaşmadıklarını ama kol dayama kısmını hallettiklerini belirtti. Arıza ışığı tekrar yanarsa yine getirirsiniz dedi.  002tuhaff
Bende sağlık olsun en azından kol dayamayı hallettik deyip aracıma bindim ama hiçte öyle olmamış. Kol dayama eskisinden daha kötü duruma gelmiş ve hiç hareket edemez duruma sokulmuş.  madd
Hemen danışman arkadaşı çağırıp arabaya götürdüm ve kol dayamanın durumunu kontrol etmesini istedim. Kontrol edildikten sonra ''evet bu olmamış, arıza ışığı için tekrar geldiğinizde garantiden yenisi ile değiştiririz'' cevabını aldım.
İlk günkü maceram bu şekilde sonuçlandı ve 4 saat 15 dakikalık servis maceramda hiçbir sorunuma çözüm bulunamadı, ekstra olarak da kol dayama dahada bozuldu.  madd


2 gün sonra arıza ışığı tekrar yandı ve ben büyük bir hata yapıp yine Maltepe Erpaş servise gittim.
Aracı aynı danışman arkadaşın bankosunun önüne çektim ve aracı durdurmadan arıza ışığının yandığını gösterdim. Aynı zamanda kol dayamanında söyledikleri gibi yenisi ile değiştirilmesini talep ettim.
2 saatlik bir beklemeden sonra danışman arkadaş emme manifoldunda sıkıntı olduğunu ve garantiden değişeceğini bildirdi. Aracınızı da yarın öğleden sonra teslim alabilirsiniz dedi ve ikinci maceram burada noktalandı.


Ertesi gün aracı teslim almak için belirtilen saatte servise gittim ve danışman arkadaşa belgelerimi verdim ama aldığım cevap ''Yeni takılacak parçada sorun  olduğu için arızayı gideremedik, hafta sonuna denk geldiği için parça pazartesi elimizde olacak, pazartesi akşam 6'da aracınızı alabilirsiniz.''
Artık sabrım kalmamıştı ve aracı almak istediğimi onarım yapılmamasını talep ettim ama araç sökülmüş vaziyette olduğu için teslim edemeyeceklerini belirttiler, bende ya sabır diye diye eve geri döndüm.  madd

Aradan iki gün sonra ikinci teslim günü olan Pazartesi olmuştu (yani bugün) ve ben hafta sonunu arabasız geçirmiştim.
Artık bir sorun çıkmaması için dua ede ede servise gittim ve aracımın onarıldığını duyduğumda baya sevindim. Yıkanmış ve onarılmış bir şekilde hazır bekliyordu. Belge işlerini halledip aracımı teslim aldım ama kol dayama yapılmamıştı. Ellerinde parça olmadığı için Almanya'dan sipariş edeceklermiş ama bunun içinde benden 200 TL civarında kapora almaları gerekiyormuş. Bu uygulamayı ilk defa duyduğum için kabul etmedim. Başka yerde yaptırma niyetiyle servisten ayrılmak üzere aracıma bindim. Aracı servise teslim ettiğimde benzin ışığı yeni yanmıştı, kontağı açtığımda benzin ibresinin en sonda olduğunu yani deponun sıfıra sıfır olduğunu gördüm ama hala iyi niyetli düşünüp test sürüşü falan yapmışlardır dedim. Benzin almak için benzinciye girdim, istasyon üye kartımı almak için direksiyonun yanındaki çekmeceyi açtım ama kartım orada yoktu.  questionnn Aracımı aldığım günden beri bir kere bile o çekmece dışında başka bir yere koymadığım üye kartım 3 günlük servis macerasından sonra ortadan kaybolmuştu.  madd
Hemen araçtaki diğer ıvır zıvırlarımı kontrol ettim ama neyse ki tek kaybolan şey benzinci kartımdı.

Sonra lastik havalarını kontrol ederken ufak bir kılcal çizik fark ettim. Aracın diğer noktalarını kontrol ettiğimde pasta-cila ile geçebilecek düzeyde ve daha önce hiç görmediğim ufak tefek 2-3 sürtme ve çizik daha gördüm. Sürücü kapısında da kapıyı açarken oluşmuşa benzeyen ufak ve nokta nokta şeklinde iz mevcuttu.

Hem servisten uzaklaştığım için hemde bu sinirle normal şeyler yapmayacağım için servise geri dönmedim. şuanda ne yapacağıma da karar veremedim ama tek bildiğim şey oraya gitseydim çok farklı olaylar yaşanırdı.

Ayrıca bu benim bu serviste yaşadığım ilk sıkıntılarda değil. Daha öncede akü arızasında bu servise aracımı götürdüğümde sorun yok diye geri yollanmıştım ve ertesi gün ikinci kez yolda kalmıştım.



Gelelim şimdi benim komplo teorime;

Aracım cumartesi 14.45'te teslim edilecek denmesine rağmen, sıfır parçada sorun olduğu öne sürülerek, yeni parça bekleneceği belirtilerek teslim tarihi pazartesi akşam 6'ya atıldı. Aracı teslim aldığımda neredeyse 50-60 km civarında yol yaptıracak bir benzin azalması fark ettim ve 2-3 noktada belli belirsiz çizikler mevcut. Ayrıca benzinci kartım kayboldu/çalındı.

Acaba servisten birinin hafta sonu bir işi vardı da, bu işi için benim aracım şahsi aracı muamelesi mi gördü?
Bu şahsi işlerinde aracımda bulunan 50-60 km'lik benzin mi harcandı?
Bu ufak tefek çizikler şahsi kullanım sırasında mı oluştu?
Benzin kartım bu aracı kullanan çalışan tarafından mı kaybedildi/çalındı?





Biliyorum baya uzun oldu ama Maltepe Erpaş servis maceramı kısaca özetlemem gerekirse;

*Arıza yok diye iki kez geri yollandım (akü ve emme manifoldu)
*Arıza yok diye geri yollandıktan bir gün sonra aynı arızadan yolda kaldım (akü)
*Arıza onarılamadığı için teslim gününde geri yollandım (emme manifoldu)
*Aracım zamanında teslim edilmedi
*Aracımı geri istememe rağmen hafta sonunu araçsız geçirmek zorunda kaldım
*Kol dayamam dahada kötü duruma getirildi
*Benzinci kartım kayboldu/çalındı (içinde 40 TL'lik yakıt puanı vardı)
*şüphelerim doğruysa aracım personelin kişisel işleri için kullanıldı
*Depomda 50-60 km'lik benzin azalması mevcut
*Aracımın 2-3 yerinde ufak boyutlarda çizikler mevcut (pasta-cila ile geçebilecek düzeyde)
*Garantiden yapılacak kol dayama için 200 TL kapora istendi (bu uygulamayı ilk defa duyuyorum)



Yukarıda yazdığım nedenlerden ötürü aracınıza çok az özen gösteriyorsanız Maltepe Erpaş servise götürmenizi kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Bir daha Maltepe Erpaş Bayi'nin önünden geçmem, tanıdıklarımın geçmesine de izin vermem.
Ayrıca Opel Türkiye'ye ve Almanya'ya okkalı bir teşekkür(!) mektubu yazacağımı da bilmelerini isterim.




Araç Plakası: 34 HNK 49
Araç Sahibi: Mert Kapucuoğlu

İş Emri Numarası: 004650
Müşteri Numarası: I30214013


Not: Maltepe Erpaş Bayi'den forumumuzu takip eden bir yetkili varsa bu keyifli(!) sohbetimize katılmasından çok memnun olurum.
 

ulas79

Kayıtlı Kullanıcı
09-Aydın
Katılım
20 Ağu 2010
Mesajlar
15,327
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
Ynt: Maltepe Erpaş Servis Rezilliği

geçmiş olsun Mert, serviside Allah havale ediyorum.
 

ToBeCaReFuLL

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Eyl 2012
Mesajlar
4,316
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ynt: Maltepe Erpaş Servis Rezilliği

Geçmiş olsun... Daha öncede bu servisde sorun yaşamışsınız keşke götürmeseydiniz. Gerekli yerlere gerekli şikayetlerinizi yapın. Valla kendi aracım gibi üzüldüm.
 

spitemre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Kas 2012
Mesajlar
2,090
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Ynt: Maltepe Erpaş Servis Rezilliği

Geçmiş olsun vallahi baştan sona kadar gozumu kırpmadan okudum sanki kendi basıma gelmiş benim arabam gibi dusundum kesınlıkle bu sakin tavrınızı alkıslamak lazım ben hıc boyle guzel tepkıler vermezdım herhalde bu yazdıklarınız ıyı oldu ısımız olursa onunden bıle gecmeyız olup bıter her kaybedılen musterı onların alehine onalrın musterı potansıyelını dusurecektır..
 

onderak

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
1,770
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
jb.iphoneturkey.net
Ynt: Maltepe Erpaş Servis Rezilliği

Gecmis olsun...

- delirmemek elde degil..
Bu kadar sabirli oldugunuz icinde tebrik ediorum sizi walla
 

MeRt2

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2011
Mesajlar
9,791
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
Ynt: Maltepe Erpaş Servis Rezilliği

İyi dilekleri için herkese teşekkür ederim.
İlk Opel Türkiye ile görüşmeyi düşünüyorum, Opel Türkiye'nin vereceği tepkiye göre rotamı çizeceğim.  :)


Ayrıca birinci mesajda belirtmeyi unuttuğum bir noktada Maltepe Erpaş'ın sıfır araç satışlarını kapatmış olması.
Büyük ihtimalle durumları pek iç açıcı değil ve kardan çok zarar doğurduğundan artık sıfır satışı yapmıyorlar. (sadece servis ve ikinci el mevcut)
Bu müşteri memnuniyetiyle zaten satış yapmaları zordu, kapattıkları iyi olmuş.  :)
 

vigilante8

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
796
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
Ynt: Maltepe Erpaş Servis Rezilliği

Mert Kardeşim, ֖ncelikle büyük geçmiş olsun, Gerçekten Türkiyede ki servislerin durumu içler acısı, Aracım akü bağlantı kablosunun şaşeye bağlantı noktasındaki oksitlenmeden dolayı yolda kaldım. Aracıma ayrıca bakım da yaptıracaktım. Ama önce servis kalitesini kendimce ölçeyim dedim. Sömestr tatilinde Ankarada idim. Bulunduğum yerdeki en yakın servis olan Batıkent teki Opiş Ankaraya gittim.  Durumu söyledim. Benim söylediğime itibar etmeyip gereken ne ise yapılacağını söylediler. ve tam bir günümü yediler. Aküyü ölçtüler, akünün iyi olduğunu şarj dinomosunun iyi olduğunu söyleyip tam bir gün serviste geçirip aracınız ağrızası giderildi deyip başlarından savdılar. Sol sis farım yanmıyordu onu kasti olarak söylemedim ki bakalım kontrol ediyorlar mı etmiyorlar mı diye baktım. Aracınızın tüm aksamları çalışıyor deyip aracı teslim ettiler. Sonuç akşam eve aracımı park ettim. Sabah yine çalışmadı. İnanılmaz sinirlendim. Hem sol sis farım yanmıyordu. ayrıca park sensörümde çalışmadığını fark ettim. Araç onarılacağına arızaları artmıştı. Aracı bir başka araçtan takviye yapıp Zar zor çalıştırıp tekrar Ankara Opiş'e gittim.  Aracımın ayrıca arıza lambasıda yanmaya başladı. İlgi alaka çok kötü bakmadan aracınız kalacak dediler. Sebep niye dedim. Aracınız test edilecek, ve bunun içinde 100 Tl kapora istediler.  Niye diye sorduğumda eğer arıza garanti kapsamı dışında ise arızayı bulma parası olduğunu söylediler. Bende aracımın garantisin devam ettiğini söyledim. Ama yinede eğer sorun garanti kapsamı dışında ise 100 Tl yi vermeyi tahaüt ettim. Park sensörleri içinde eğer vuruk kırık varsa sensör başına 250 Tl ile tampon sökme masrafını alacaklarını söylediler. Bende bırakın vuruğu tamponumda çizik dahi yok dedim. Onlar da söktüğümüzde belli olur dediler söktüğümzde kırık varsa garantiye girediğinden dolayı bedeli bana fatura edecebileceklerini söylediler. Bende sensörlerde bir şey yok ama kalsın yapmayın dedim çünkü biliyordum ki aracım sadece kirden dolayı sensörler çalışmıyordu. Araç yıkanınca gecer dedim. Siz diğer arızaya bakın dedim. Israrla aracınız kalacak diyorlar  Bende İzinde olduğum zaten 10 günlük iznimin iki tam gününü serviste harcadığım için aracıma bakmaya başlayın kalması icap ederse, sabahleyin tekrar getireceğimi söyledim. Aracımın başından (uzaktan cam bölümden) ayrılmadım. Aracımla uzun bir süre ilgilenen olmadı. Sinirlenip servis müdürüne neden aracımla ilgilenilmediğini sordum. Hemen telaşla bir çırak gönderdiler. Tabi çırak bir naneden anlamadığı zaten belliydi. Sürekli aküyü ölçüyorlar. Sorun yok deyip geçtiler. Servisten tam çıkacağım araç yine aynı arızayı yaptı. Sorun yok dimi dedim. Hemen 3-4 kişi aracımın başına geldi. Bakın dedim tekrar söylüyorum. Sorun bu aracın şaşe almaması. Lütfen bir kez beni dinleyin dedim. Aracım servise çekildi. Lifte kaldırıldı şaşe kablosunu söktüler benim direktiflerim doğrultusunda şaşi kablosunu söktüler ve yine benim ikazımla pas sökücü sıktılar. Sonra bir daha aracımda böyle bir sorun kalmadı. Sinirli bir şekilde servisten çıktım eve gittim akşam olmuş hava kararmıştı. İznimin geri kalan zamanını kayseride geçirmek için sabah çok erken saatte yola koyuldum. Ankarayı tam çıkmıştım ki, Başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Aracımda kavucuk paspaslar yoktu. ևok feci sinirlendim. Telefon açtım paspaslarımın aracımda olmadığını söyledim. Onlarda paspasların araç yıkamada olabileceğini söylediler. Araç yıkama bölümüne aktardılar. Oradaki şahşa derdimi anlatıncaya kadar ben zaten kırşehire varmıştım. Neyse ne zaman istersem pappaslarımı gelip alabileceğimi söylediler. ֖zürleri kabahatlerinden beterdi yani. Zamanımm kısıtlı olduğu için geri dönemedim. Ve kavucuk paspaslarım malesef Ankarada bırakıp Kayseriye oradan da Tunceliye geri döndüm. Lanet olsun bu servislere lanet
 

Mete34

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
350
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
Ynt: Maltepe Erpaş Servis Rezilliği

geçmiş olsun mert . bende 4 gundur opel arabamla ilgili buyuk sorunlar yasıyorum . servis filan değil direk opel türkiye tarafından ne halınız varsa görün tarzında muamele gördüm . opel deki müşteri memnuniyeti önemlidir sanıp tercih ederek aldığım aracımdan soğudum almanya ıle ırtıbata geçmeyi deniyorum . umarım opel türkiye ile kısıtlıdır bu müşteri memnunıyetsizliği ..
 
Üst