- Katılım
- 9 Tem 2011
- Mesajlar
- 9,791
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 37
Bir süredir aracımda motor arıza ışığı yanıyordu ve kol dayama kısmında ufak bir sıkışma problemi vardı. Bu nedenle aracımı evime yakın olduğu için Maltepe Erpaş servise götürdüm.
Servise gittiğimde danışman arkadaşa problemlerimden bahsettim, motor arıza ışığının yandığını ve büyük ihtimalle emme manifoldunu değiştirmeleri gerekeceğini belirttim. Danışman arkadaşta motor arıza ışığının birçok nedeni olabileceğini ve ne gerekiyorsa onu yapacaklarını bana söyledi.
Aramızda geçen konuşmadan sonra aracı 13.30'da teslim edip bekleme salonuna geçtim.
Uzun süren bir bekleme sürecinden sonra, saat 17.45 civarında aracımın hazır olduğu söylendi ve danışman arkadaşın bankosuna geçtim.
Danışman arkadaş araçta hiçbir arıza kaydı ile karşılaşmadıklarını ama kol dayama kısmını hallettiklerini belirtti. Arıza ışığı tekrar yanarsa yine getirirsiniz dedi. 002tuhaff
Bende sağlık olsun en azından kol dayamayı hallettik deyip aracıma bindim ama hiçte öyle olmamış. Kol dayama eskisinden daha kötü duruma gelmiş ve hiç hareket edemez duruma sokulmuş. madd
Hemen danışman arkadaşı çağırıp arabaya götürdüm ve kol dayamanın durumunu kontrol etmesini istedim. Kontrol edildikten sonra ''evet bu olmamış, arıza ışığı için tekrar geldiğinizde garantiden yenisi ile değiştiririz'' cevabını aldım.
İlk günkü maceram bu şekilde sonuçlandı ve 4 saat 15 dakikalık servis maceramda hiçbir sorunuma çözüm bulunamadı, ekstra olarak da kol dayama dahada bozuldu. madd
2 gün sonra arıza ışığı tekrar yandı ve ben büyük bir hata yapıp yine Maltepe Erpaş servise gittim.
Aracı aynı danışman arkadaşın bankosunun önüne çektim ve aracı durdurmadan arıza ışığının yandığını gösterdim. Aynı zamanda kol dayamanında söyledikleri gibi yenisi ile değiştirilmesini talep ettim.
2 saatlik bir beklemeden sonra danışman arkadaş emme manifoldunda sıkıntı olduğunu ve garantiden değişeceğini bildirdi. Aracınızı da yarın öğleden sonra teslim alabilirsiniz dedi ve ikinci maceram burada noktalandı.
Ertesi gün aracı teslim almak için belirtilen saatte servise gittim ve danışman arkadaşa belgelerimi verdim ama aldığım cevap ''Yeni takılacak parçada sorun olduğu için arızayı gideremedik, hafta sonuna denk geldiği için parça pazartesi elimizde olacak, pazartesi akşam 6'da aracınızı alabilirsiniz.''
Artık sabrım kalmamıştı ve aracı almak istediğimi onarım yapılmamasını talep ettim ama araç sökülmüş vaziyette olduğu için teslim edemeyeceklerini belirttiler, bende ya sabır diye diye eve geri döndüm. madd
Aradan iki gün sonra ikinci teslim günü olan Pazartesi olmuştu (yani bugün) ve ben hafta sonunu arabasız geçirmiştim.
Artık bir sorun çıkmaması için dua ede ede servise gittim ve aracımın onarıldığını duyduğumda baya sevindim. Yıkanmış ve onarılmış bir şekilde hazır bekliyordu. Belge işlerini halledip aracımı teslim aldım ama kol dayama yapılmamıştı. Ellerinde parça olmadığı için Almanya'dan sipariş edeceklermiş ama bunun içinde benden 200 TL civarında kapora almaları gerekiyormuş. Bu uygulamayı ilk defa duyduğum için kabul etmedim. Başka yerde yaptırma niyetiyle servisten ayrılmak üzere aracıma bindim. Aracı servise teslim ettiğimde benzin ışığı yeni yanmıştı, kontağı açtığımda benzin ibresinin en sonda olduğunu yani deponun sıfıra sıfır olduğunu gördüm ama hala iyi niyetli düşünüp test sürüşü falan yapmışlardır dedim. Benzin almak için benzinciye girdim, istasyon üye kartımı almak için direksiyonun yanındaki çekmeceyi açtım ama kartım orada yoktu. questionnn Aracımı aldığım günden beri bir kere bile o çekmece dışında başka bir yere koymadığım üye kartım 3 günlük servis macerasından sonra ortadan kaybolmuştu. madd
Hemen araçtaki diğer ıvır zıvırlarımı kontrol ettim ama neyse ki tek kaybolan şey benzinci kartımdı.
Sonra lastik havalarını kontrol ederken ufak bir kılcal çizik fark ettim. Aracın diğer noktalarını kontrol ettiğimde pasta-cila ile geçebilecek düzeyde ve daha önce hiç görmediğim ufak tefek 2-3 sürtme ve çizik daha gördüm. Sürücü kapısında da kapıyı açarken oluşmuşa benzeyen ufak ve nokta nokta şeklinde iz mevcuttu.
Hem servisten uzaklaştığım için hemde bu sinirle normal şeyler yapmayacağım için servise geri dönmedim. şuanda ne yapacağıma da karar veremedim ama tek bildiğim şey oraya gitseydim çok farklı olaylar yaşanırdı.
Ayrıca bu benim bu serviste yaşadığım ilk sıkıntılarda değil. Daha öncede akü arızasında bu servise aracımı götürdüğümde sorun yok diye geri yollanmıştım ve ertesi gün ikinci kez yolda kalmıştım.
Gelelim şimdi benim komplo teorime;
Aracım cumartesi 14.45'te teslim edilecek denmesine rağmen, sıfır parçada sorun olduğu öne sürülerek, yeni parça bekleneceği belirtilerek teslim tarihi pazartesi akşam 6'ya atıldı. Aracı teslim aldığımda neredeyse 50-60 km civarında yol yaptıracak bir benzin azalması fark ettim ve 2-3 noktada belli belirsiz çizikler mevcut. Ayrıca benzinci kartım kayboldu/çalındı.
Acaba servisten birinin hafta sonu bir işi vardı da, bu işi için benim aracım şahsi aracı muamelesi mi gördü?
Bu şahsi işlerinde aracımda bulunan 50-60 km'lik benzin mi harcandı?
Bu ufak tefek çizikler şahsi kullanım sırasında mı oluştu?
Benzin kartım bu aracı kullanan çalışan tarafından mı kaybedildi/çalındı?
Biliyorum baya uzun oldu ama Maltepe Erpaş servis maceramı kısaca özetlemem gerekirse;
*Arıza yok diye iki kez geri yollandım (akü ve emme manifoldu)
*Arıza yok diye geri yollandıktan bir gün sonra aynı arızadan yolda kaldım (akü)
*Arıza onarılamadığı için teslim gününde geri yollandım (emme manifoldu)
*Aracım zamanında teslim edilmedi
*Aracımı geri istememe rağmen hafta sonunu araçsız geçirmek zorunda kaldım
*Kol dayamam dahada kötü duruma getirildi
*Benzinci kartım kayboldu/çalındı (içinde 40 TL'lik yakıt puanı vardı)
*şüphelerim doğruysa aracım personelin kişisel işleri için kullanıldı
*Depomda 50-60 km'lik benzin azalması mevcut
*Aracımın 2-3 yerinde ufak boyutlarda çizikler mevcut (pasta-cila ile geçebilecek düzeyde)
*Garantiden yapılacak kol dayama için 200 TL kapora istendi (bu uygulamayı ilk defa duyuyorum)
Yukarıda yazdığım nedenlerden ötürü aracınıza çok az özen gösteriyorsanız Maltepe Erpaş servise götürmenizi kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Bir daha Maltepe Erpaş Bayi'nin önünden geçmem, tanıdıklarımın geçmesine de izin vermem.
Ayrıca Opel Türkiye'ye ve Almanya'ya okkalı bir teşekkür(!) mektubu yazacağımı da bilmelerini isterim.
Araç Plakası: 34 HNK 49
Araç Sahibi: Mert Kapucuoğlu
İş Emri Numarası: 004650
Müşteri Numarası: I30214013
Not: Maltepe Erpaş Bayi'den forumumuzu takip eden bir yetkili varsa bu keyifli(!) sohbetimize katılmasından çok memnun olurum.
Servise gittiğimde danışman arkadaşa problemlerimden bahsettim, motor arıza ışığının yandığını ve büyük ihtimalle emme manifoldunu değiştirmeleri gerekeceğini belirttim. Danışman arkadaşta motor arıza ışığının birçok nedeni olabileceğini ve ne gerekiyorsa onu yapacaklarını bana söyledi.
Aramızda geçen konuşmadan sonra aracı 13.30'da teslim edip bekleme salonuna geçtim.
Uzun süren bir bekleme sürecinden sonra, saat 17.45 civarında aracımın hazır olduğu söylendi ve danışman arkadaşın bankosuna geçtim.
Danışman arkadaş araçta hiçbir arıza kaydı ile karşılaşmadıklarını ama kol dayama kısmını hallettiklerini belirtti. Arıza ışığı tekrar yanarsa yine getirirsiniz dedi. 002tuhaff
Bende sağlık olsun en azından kol dayamayı hallettik deyip aracıma bindim ama hiçte öyle olmamış. Kol dayama eskisinden daha kötü duruma gelmiş ve hiç hareket edemez duruma sokulmuş. madd
Hemen danışman arkadaşı çağırıp arabaya götürdüm ve kol dayamanın durumunu kontrol etmesini istedim. Kontrol edildikten sonra ''evet bu olmamış, arıza ışığı için tekrar geldiğinizde garantiden yenisi ile değiştiririz'' cevabını aldım.
İlk günkü maceram bu şekilde sonuçlandı ve 4 saat 15 dakikalık servis maceramda hiçbir sorunuma çözüm bulunamadı, ekstra olarak da kol dayama dahada bozuldu. madd
2 gün sonra arıza ışığı tekrar yandı ve ben büyük bir hata yapıp yine Maltepe Erpaş servise gittim.
Aracı aynı danışman arkadaşın bankosunun önüne çektim ve aracı durdurmadan arıza ışığının yandığını gösterdim. Aynı zamanda kol dayamanında söyledikleri gibi yenisi ile değiştirilmesini talep ettim.
2 saatlik bir beklemeden sonra danışman arkadaş emme manifoldunda sıkıntı olduğunu ve garantiden değişeceğini bildirdi. Aracınızı da yarın öğleden sonra teslim alabilirsiniz dedi ve ikinci maceram burada noktalandı.
Ertesi gün aracı teslim almak için belirtilen saatte servise gittim ve danışman arkadaşa belgelerimi verdim ama aldığım cevap ''Yeni takılacak parçada sorun olduğu için arızayı gideremedik, hafta sonuna denk geldiği için parça pazartesi elimizde olacak, pazartesi akşam 6'da aracınızı alabilirsiniz.''
Artık sabrım kalmamıştı ve aracı almak istediğimi onarım yapılmamasını talep ettim ama araç sökülmüş vaziyette olduğu için teslim edemeyeceklerini belirttiler, bende ya sabır diye diye eve geri döndüm. madd
Aradan iki gün sonra ikinci teslim günü olan Pazartesi olmuştu (yani bugün) ve ben hafta sonunu arabasız geçirmiştim.
Artık bir sorun çıkmaması için dua ede ede servise gittim ve aracımın onarıldığını duyduğumda baya sevindim. Yıkanmış ve onarılmış bir şekilde hazır bekliyordu. Belge işlerini halledip aracımı teslim aldım ama kol dayama yapılmamıştı. Ellerinde parça olmadığı için Almanya'dan sipariş edeceklermiş ama bunun içinde benden 200 TL civarında kapora almaları gerekiyormuş. Bu uygulamayı ilk defa duyduğum için kabul etmedim. Başka yerde yaptırma niyetiyle servisten ayrılmak üzere aracıma bindim. Aracı servise teslim ettiğimde benzin ışığı yeni yanmıştı, kontağı açtığımda benzin ibresinin en sonda olduğunu yani deponun sıfıra sıfır olduğunu gördüm ama hala iyi niyetli düşünüp test sürüşü falan yapmışlardır dedim. Benzin almak için benzinciye girdim, istasyon üye kartımı almak için direksiyonun yanındaki çekmeceyi açtım ama kartım orada yoktu. questionnn Aracımı aldığım günden beri bir kere bile o çekmece dışında başka bir yere koymadığım üye kartım 3 günlük servis macerasından sonra ortadan kaybolmuştu. madd
Hemen araçtaki diğer ıvır zıvırlarımı kontrol ettim ama neyse ki tek kaybolan şey benzinci kartımdı.
Sonra lastik havalarını kontrol ederken ufak bir kılcal çizik fark ettim. Aracın diğer noktalarını kontrol ettiğimde pasta-cila ile geçebilecek düzeyde ve daha önce hiç görmediğim ufak tefek 2-3 sürtme ve çizik daha gördüm. Sürücü kapısında da kapıyı açarken oluşmuşa benzeyen ufak ve nokta nokta şeklinde iz mevcuttu.
Hem servisten uzaklaştığım için hemde bu sinirle normal şeyler yapmayacağım için servise geri dönmedim. şuanda ne yapacağıma da karar veremedim ama tek bildiğim şey oraya gitseydim çok farklı olaylar yaşanırdı.
Ayrıca bu benim bu serviste yaşadığım ilk sıkıntılarda değil. Daha öncede akü arızasında bu servise aracımı götürdüğümde sorun yok diye geri yollanmıştım ve ertesi gün ikinci kez yolda kalmıştım.
Gelelim şimdi benim komplo teorime;
Aracım cumartesi 14.45'te teslim edilecek denmesine rağmen, sıfır parçada sorun olduğu öne sürülerek, yeni parça bekleneceği belirtilerek teslim tarihi pazartesi akşam 6'ya atıldı. Aracı teslim aldığımda neredeyse 50-60 km civarında yol yaptıracak bir benzin azalması fark ettim ve 2-3 noktada belli belirsiz çizikler mevcut. Ayrıca benzinci kartım kayboldu/çalındı.
Acaba servisten birinin hafta sonu bir işi vardı da, bu işi için benim aracım şahsi aracı muamelesi mi gördü?
Bu şahsi işlerinde aracımda bulunan 50-60 km'lik benzin mi harcandı?
Bu ufak tefek çizikler şahsi kullanım sırasında mı oluştu?
Benzin kartım bu aracı kullanan çalışan tarafından mı kaybedildi/çalındı?
Biliyorum baya uzun oldu ama Maltepe Erpaş servis maceramı kısaca özetlemem gerekirse;
*Arıza yok diye iki kez geri yollandım (akü ve emme manifoldu)
*Arıza yok diye geri yollandıktan bir gün sonra aynı arızadan yolda kaldım (akü)
*Arıza onarılamadığı için teslim gününde geri yollandım (emme manifoldu)
*Aracım zamanında teslim edilmedi
*Aracımı geri istememe rağmen hafta sonunu araçsız geçirmek zorunda kaldım
*Kol dayamam dahada kötü duruma getirildi
*Benzinci kartım kayboldu/çalındı (içinde 40 TL'lik yakıt puanı vardı)
*şüphelerim doğruysa aracım personelin kişisel işleri için kullanıldı
*Depomda 50-60 km'lik benzin azalması mevcut
*Aracımın 2-3 yerinde ufak boyutlarda çizikler mevcut (pasta-cila ile geçebilecek düzeyde)
*Garantiden yapılacak kol dayama için 200 TL kapora istendi (bu uygulamayı ilk defa duyuyorum)
Yukarıda yazdığım nedenlerden ötürü aracınıza çok az özen gösteriyorsanız Maltepe Erpaş servise götürmenizi kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Bir daha Maltepe Erpaş Bayi'nin önünden geçmem, tanıdıklarımın geçmesine de izin vermem.
Ayrıca Opel Türkiye'ye ve Almanya'ya okkalı bir teşekkür(!) mektubu yazacağımı da bilmelerini isterim.
Araç Plakası: 34 HNK 49
Araç Sahibi: Mert Kapucuoğlu
İş Emri Numarası: 004650
Müşteri Numarası: I30214013
Not: Maltepe Erpaş Bayi'den forumumuzu takip eden bir yetkili varsa bu keyifli(!) sohbetimize katılmasından çok memnun olurum.