Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yalnız bence de VW kokuyor başta jantlar olmak üzere... Kasanın yuvarlanması hoşuma gitti bana çok küt geliyordu makyajsız kasa... Nitekim tasarımcılara da öyle gelmiş ki önce farların sonrada bütün kasanın hatlarını yumuşattılar.
arkadaslar bende 2003 model 2,2 benzinli versiyonu vardı yani makyajsız kasa. cok yakıyor diye 1,9 CDTI aldım yani makyajlı kasa diğer kasaya göre bazı parcalardan calındıgını gördum yani artık almanlarda bizim turkler gibi masraftan kacıyorlar sadece ön tarafı hosuma gidiyor diğer yerleri aynı zaten...
Bir önceki makyaj için haklısın sadece önü makyajlandı ve çizgiler yumuşatıldı. Son makyajda da ( Resimdeki ) bütün kasanın çizgisi yumuşatılmış. Demekki küt çizgiler gözü yormuş diye düşünüyorum.
Donanımdan çalınmaya bişi diyemem tabii sadece dış tasarımdan bahsediyorum.