lpgli araçta buji önerisi

bektas_butun

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
1,543
Tepkime puanı
1
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
Selam arkadaşlar,

Aracımda lpg takılı.. her bakıma gittiğimde ustanın biri tek tırnak , diğeri çift tırnak takılmalı diyor. bi türlü net bi sonuca ulaşamadım. lpg li arabalara tek tırnakmı takılmalı??? yoksa çift tırnakmı??
bu arada lpg takan servisimi aradım sordum; aracın orjinalinde ve varsa onu tak lpg kiti ile ilgili bi sıkıntı olmaz dedi..
orjinalide tek tırnaktır biliyorsunuz....
sizlerden de yorumlarınızı rica ederim.
 
bektaş bey,

bizzat yaşadığım olay, LPG dönüşümü yaptık araçta tekleme problemi vardı. hemen takar takmaz. benzine alıyorsunuz hiçbirşey yok. bujiler çift tırnaktı yani orjinali olan. biz onları tek tırnak yaptık ve hiçbir ayar vs. olmadan araç düzeldi. ondan sonra da tek tırnağı öneriyoruz.
 
Bektaş benim arabada çift tırnak buji var şimdilik bir sorun yok.Senin arabanında orjinal çift tırnak olması lazım.
 
benim aracın üzerinde şu an çift tırnak var... ama öyle taktıkları için var.. ben orjinalini merak ediyorum.. acaba orjinali çiftmi tekmi???
 
Bizimde çift tırnak çıktı,bencede çift galiba,lpg olunca tek çift ayrımı olması gerekirmi dedim hiç farketmez dedi bana takan kişi gene çift taktık.
 
Ben en son bujiyi 4 tirnak bosch olarak kullandim sorun yok.opel garajdan aldim.aracim lpgli
 
hımm demek orjinal çift tırnak...
o zaman ben de orjinal taktırmaya devam ederim. :)
 
ben bobini değiştirdim araç süper oldu araç öceden kalkarken devir sürünürdü gaza basınca tepkime yarlerdeydi şimdi " tam süper oldu " :)
 
Geri
Üst