LPG ye geçiş ısısı kaç derece?

sakura71

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
272
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Bu derece olayı yaşanan ilden ile fark eder. Örneğin ankarada kışın sabah -10 derecelerde araba çalıştırdığım oluyor. 40 dan aşağısı ankarada sakıncalı bence.
 

.:Rivendell:.

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ocak 2009
Mesajlar
3,602
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bakımda 30 derece yapalım kışa girerken 40a yükseltiriz dediler.Araba güneşte kaldı mı bi gaza dokunuyorum direk lpg power :D
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
lpgye erken geçmesi ekonomi anlamında faydalı fakat motor için pek faydalı değil diye biliyorum. araçlarımız lpgyi ısıtarak yakıyor ve ayarlarıda bu ısınmış lpgye göre yapılmış. soğuk lpgnin yanma odasına zamanla zarar verebilme ihtimali olabilir.
 

mustaferbil

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
897
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
lpgye erken geçmesi ekonomi anlamında faydalı fakat motor için pek faydalı değil diye biliyorum. araçlarımız lpgyi ısıtarak yakıyor ve ayarlarıda bu ısınmış lpgye göre yapılmış. soğuk lpgnin yanma odasına zamanla zarar verebilme ihtimali olabilir.

böyle bi sıkıntı olsaydı eğer kara düzen denilen eski sistemlerde sürekli olması gerekmezmiydi. benim çevremde sıkıntısız +200bin km karadüzen ile gezen tanıdıkalarım var.
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
böyle bi sıkıntı olsaydı eğer kara düzen denilen eski sistemlerde sürekli olması gerekmezmiydi. benim çevremde sıkıntısız +200bin km karadüzen ile gezen tanıdıkalarım var.
oda mantıklı tabi ama lpgnin sağlıklı yanması için ısınmış olması gerekiyor.
araçlarımız elektronik ve devamlı o2 sensörü vuruntu sensörü ve diğer sensörler vasıtasıyla yakıt ve ateşleme haritalarını saniyeler içinde tekrar tekrar ayarlıyorlar.
belki benim düşüncem çok incedir ama ben yinede işimi şansa bırakmazdım.
 

mustaferbil

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
897
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
oda mantıklı tabi ama lpgnin sağlıklı yanması için ısınmış olması gerekiyor.
araçlarımız elektronik ve devamlı o2 sensörü vuruntu sensörü ve diğer sensörler vasıtasıyla yakıt ve ateşleme haritalarını saniyeler içinde tekrar tekrar ayarlıyorlar.
belki benim düşüncem çok incedir ama ben yinede işimi şansa bırakmazdım.

yani dediğiniz doğru. belli bi seviyeden aşağıya indirmek lpg montajcıları tarafından da pek önerilmiyor zaten.
 

opel_vectra_2.0_GLS

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
ben lpg ayarına baktırırken kısın 3 km sonra falan lpg ye gecıyodu makınaya bagladık 35 derece de ayarlıymıs suan 22 ye aldık aracta hıcbır fark yaratmadı kotu anlamda kısın 1 km de falan hemen gecıyo gayette ıyı gaz yıyo sıkıntı yok yanı aracım 95 model a kasa vectra full enjeksıyon sıralı sıstem atıker
 
Üst