Bu derece olayı yaşanan ilden ile fark eder. Örneğin ankarada kışın sabah -10 derecelerde araba çalıştırdığım oluyor. 40 dan aşağısı ankarada sakıncalı bence.
lpgye erken geçmesi ekonomi anlamında faydalı fakat motor için pek faydalı değil diye biliyorum. araçlarımız lpgyi ısıtarak yakıyor ve ayarlarıda bu ısınmış lpgye göre yapılmış. soğuk lpgnin yanma odasına zamanla zarar verebilme ihtimali olabilir.
oda mantıklı tabi ama lpgnin sağlıklı yanması için ısınmış olması gerekiyor.böyle bi sıkıntı olsaydı eğer kara düzen denilen eski sistemlerde sürekli olması gerekmezmiydi. benim çevremde sıkıntısız +200bin km karadüzen ile gezen tanıdıkalarım var.
oda mantıklı tabi ama lpgnin sağlıklı yanması için ısınmış olması gerekiyor.
araçlarımız elektronik ve devamlı o2 sensörü vuruntu sensörü ve diğer sensörler vasıtasıyla yakıt ve ateşleme haritalarını saniyeler içinde tekrar tekrar ayarlıyorlar.
belki benim düşüncem çok incedir ama ben yinede işimi şansa bırakmazdım.