LPG Vectra C Buji seçimi

kadir5050

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
29 Eyl 2015
Mesajlar
200
Tepki puanı
3
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Aracın lpg çekiş gücü düştü rampalarda falan bayılmaya başladı benzine aldım denedim sorun yok. LPG hem bakımını yaptıracağım hem gaz ayarını baktıracağım. Bujileri aldığımdan beri hiç değiştirmedim. Geçen söktüm baktım uç kısımları kararmalar başlamış Bosch marka üzerinde var şuan, yerine LPG araç olduğu için orjinal GM 4 tırnak mı takayım yoksa Bosch çift tırnak mı ? yada bu LPG araçlar için özel üretilen bujilerden mi alayım ? Farkını gören varmı ? özellikle Vectra Fırat ve lampard arkaşım bi bakarsa sevinirim. aynı araç malum.
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
Üzerinde hangisi var ise onu kullan. LPG buji sadece bana göre para tuzağı 4 tırnak bobine aşırı yük bindiriyor birde işin içinde lpg olunca zaten sıkıntılı bana göre. Gerek yok.
 

kadir5050

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
29 Eyl 2015
Mesajlar
200
Tepki puanı
3
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Üzerinde hangisi var ise onu kullan. LPG buji sadece bana göre para tuzağı 4 tırnak bobine aşırı yük bindiriyor birde işin içinde lpg olunca zaten sıkıntılı bana göre. Gerek yok.

Abi bu buji işi çok karışıkmış, araba rampalarda bayılıyor bence bujiler bittiğini düşünüyorum. Orjinal GM mi alsam hala kararsızım.
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
Abi bu buji işi çok karışıkmış, araba rampalarda bayılıyor bence bujiler bittiğini düşünüyorum. Orjinal GM mi alsam hala kararsızım.

9 Yıldır LPG li araç kullanıyorum. Bu LPG aracın ne düzenlemesi biter ne bujisi nede başka sorunları. En güzeli üzerinde olan neyse o. Zamanı geldiğinde değişim ben 20 bin dediğinde değiştiriyorum daha 40 bin pek görmedi. Canına okunuyor zaten.
 

lampard

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2007
Mesajlar
3,683
Tepki puanı
1
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
Twinport ise gm tek tırnak değilse gm çift tırnak dışında kullanmayın orjinal bujileridir

Sony Z5 ile gönderildi
 

kadir5050

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
29 Eyl 2015
Mesajlar
200
Tepki puanı
3
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Twinport ise gm tek tırnak değilse gm çift tırnak dışında kullanmayın orjinal bujileridir

Sony Z5 ile gönderildi

Abi motor numarasından sorgulama yaptırdım ilginç olan 4 tırnak orjinal çıktı. Şuan aracın üzerinde de 4 tırnak bosch buji var. Sorgulama yapan arkadaş bile şaşırdı. Motor Z16XE. aynısından mı alayım yoksa lpg için tek tırnağın daha ıyı olduğu söylenıyor aksıne benımkı 4 tırnak. Bırde NGK marka ırıdyum gıbı bujılerı var cok ucuk fıyatları var. bence o kadar performans arttıracak yakıt dusurecek ozellıgı yok dıye dusunuyorum. normal bosch marka 4 tırnaklı alacak gıbıyım ?
 

kadir5050

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
29 Eyl 2015
Mesajlar
200
Tepki puanı
3
Puanları
18
Siteyi ziyaret et

lampard

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2007
Mesajlar
3,683
Tepki puanı
1
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
Z16xe. Çift tırnak gm dir.başka bişey kullanmayın

Sony Z5 ile gönderildi
 

vectra fırat

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Tem 2016
Mesajlar
516
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
Her agizdan bir laf cikmis gibi olacak ama iridyum bujilerin atesleme performansi orjinale nazaran biraz daha iidir..

SM-C101 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst