Arkadaşlar LPG regülatör bağlantiniz nasıl?Radyator suyu regülatöre girip kalorifer betegine mı geçiyor? Yoksa araya T atılarak mı baglanti yapilmiş?Kaloriferin isitmamasina bağlantı şeklinin etkisi olabilir mi ?Hangi bağlanti daha verimlidir?
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.