lpg kullanımı

merdanozan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
18
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Aracı kullanacakken,önce benzinde çalıştırıp sonra lpg ye almanın nedeni nedir?
 
lpgnin belli sıcaklık altında regülatörde kolayca buharlaşmadığından dolayı.. önce motor ısıtılır bu sayede motor suyuda lpgyi rahatça buharlaşacak ısıya gelir ve lpgye alınır araba...
 
bazı lpg kitlerinde geçiş tusuna basılı tutup marşa bastıgımız zaman direkt lpg de çalışıyor. Bunun bir zararı olabilirmi sizce?
 
bazı lpg kitlerinde geçiş tusuna basılı tutup marşa bastıgımız zaman direkt lpg de çalışıyor. Bunun bir zararı olabilirmi sizce?
Depoda hiç benzin kalmayınca araç çalışmayacağından, LPG'de mecburen çalıştırılabilir. Yoksa kesinlikle önerilmiyor.
 
bazı lpg kitlerinde geçiş tusuna basılı tutup marşa bastıgımız zaman direkt lpg de çalışıyor. Bunun bir zararı olabilirmi sizce?
benzin pompam bozulduğunda böle çalıştırdım arabayı... güzel bir özellik ama sürekli kullanımı olmaz... lpg buharlaşmadan regülatörden geçerse enjektörlere ve regülatöre zarar verebilir ayrıca arabada ne rölanti düzgün olur ne de gaza bastığında stabil olur..
 
Yani aracı benzinde çalıştırıp,geçiş butonunda ortaya alıp motordaki benzin bitmeye yakın araç sarsılınca lpg'ye alıcaz.Doğrusu bumu oluyor?
 
Yani aracı benzinde çalıştırıp,geçiş butonunda ortaya alıp motordaki benzin bitmeye yakın araç sarsılınca lpg'ye alıcaz.Doğrusu bumu oluyor?
ne sormak istediğini tam olarak anlamadım.. ama sıralı sistemlerde sen hiçbirşey yapmazsın araba benzinle çalışır belli sıcaklığa gelince otomatik olarak lpgye geçer... sonra yeniden çalıştırdığında gene aynı şeyler olur sen butonla hiç oynamazsın...
 
ilk çalıştırma anında 10 dakika içinde motor su sıcaklığı 40 dereceye ulaşır. 40 derce LPG nin buharlaşması için yeterlidir. LPG normal şartlarda 20 derecede buharlaşabilir. Ama bu sıcaklıktaki buhar motorun çalışması için yeterli olamaya bilir. BU sebepten dolayı LPG de ilk 10 dakikada araç düzensiz ve zengin karışım ile çalışır. Eksozdan siyah duman çıkışı artar.
Motor ısındıktan sonra yine araç LPG de tekliyor veya rölantide düzensiz çalışıyor ise araçta ( Agz ayarları tam ise) bulunan LPG kitinde LPG akışı motorun çalıştırma hızına yetişemez. BUnun ilk sebebi depoda LPG basıncı azalmıştır yani depo bitmek üzeredir. İkinci sebebi LPG filitresi tıkanmaya başlamıştır.
 
evt isi 40a ulaştiginda araç lpgye geçer. Daha dün opcom ile kontrol ettim. yavaşça isindi. 40a geldigi anda lpgde devreye girdi. en saglikli çalisma sicakligi bu çünkü
 
benimki 20 derecede devreye giriyor... :D öyle ayarlattım :D
 
Geri
Üst