• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Lastik ve Jant Uyumu

hakan3460

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
15
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Arkadaslar merhaba 2005 model opel astra h kasa aracım var aldığımda üzerinde 225/45/17 lastik vardı elimde 215/55/16 ebatlarinda Sıfır kışlık lastik var bu lastikleri sizce taktirabilirmiyim uzeindeki jantlara Uyum sağlarmı hiç anlamadığım bilmediğim bir konu Yardımlarınız İçin teşekkür ederim
 
Elinde olan lastik o janta küçük.
 
Jantların 17 ama lastik 16 benim bildim Jant büyük lastik küçük diğer arkadaşlar ne der? Onu bilemiyorum.
 
Uzuldum simdi lastikler bedava gelmisti 😟

uyum sağlaması mümkün değil, üzülecek birşey yok. 16" jant alın kışlıkları ona taktırın. Bu sayede yaz ve kışın lastik değiştirmek derdinden de kurtulursunuz.

4 lastiği değiştirmeye 50 TL alıyorlarmış. yılda 2 defa değiştireceksiniz 100 tl
 
Teşekkürler arkadaşlar
 
sapma %1.42 aradaki fark 9mm gönül rahatlığıyla takabilirsin
 
Geri
Üst