- Katılım
- 21 Haz 2009
- Mesajlar
- 121
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 52
arkadaşlar. uzun süredir uğraştığım fakat hala çözüm bulamadığım otomatik şamzıman arızası konusunda artık kafayı yemek üzereyim. ne yapsak olmadı. şalter değişti. şanzıman söküldü bakıldı. bi anormallik görünmedi.
Yeni farkettim. daha aracı çalıştırmaya gerek olmadan kontak ışıkları yanık olması yeterli. ışıklar yanar yanmaz en fazla 5 saniye sonra bilgisayar ekranında automatic gearbox yazıyor ve şanzıman asla vites değiştirmiyor.
yarı otomatik gibi kullanıyorum. çekiş zayıf. ama araba 5000 - 6000 deviri rahat görüyor. şanzıman 4 le kalkmaya çalışıyor. manuel 1 e alarak kalkıyorum. 2 ye atınca 2. vitesi pas geçip 3 e geçiyor. 3 e çekince bir vites daha artıyor ama tam emin değilim o vites 4 mü 3 mü.
daha önce başına gelen varsa çözüme ulşatıracak bir fikre ihtiyacım var. bu arada alt bilgi. bu duruma buji değişimi için manifolt söküldükten sonra geldi. manifolt yerine takıldı. aracı çalıştırdık daha vitese takmadan bu uyarı ve bu arıza meydana çıktı. bujiyi değiştiren öküzler hava sistemine de zarar verdiler. onları hallettik. ama burda takıldık kaldık...
Yeni farkettim. daha aracı çalıştırmaya gerek olmadan kontak ışıkları yanık olması yeterli. ışıklar yanar yanmaz en fazla 5 saniye sonra bilgisayar ekranında automatic gearbox yazıyor ve şanzıman asla vites değiştirmiyor.
yarı otomatik gibi kullanıyorum. çekiş zayıf. ama araba 5000 - 6000 deviri rahat görüyor. şanzıman 4 le kalkmaya çalışıyor. manuel 1 e alarak kalkıyorum. 2 ye atınca 2. vitesi pas geçip 3 e geçiyor. 3 e çekince bir vites daha artıyor ama tam emin değilim o vites 4 mü 3 mü.
daha önce başına gelen varsa çözüme ulşatıracak bir fikre ihtiyacım var. bu arada alt bilgi. bu duruma buji değişimi için manifolt söküldükten sonra geldi. manifolt yerine takıldı. aracı çalıştırdık daha vitese takmadan bu uyarı ve bu arıza meydana çıktı. bujiyi değiştiren öküzler hava sistemine de zarar verdiler. onları hallettik. ama burda takıldık kaldık...