- Katılım
- 20 Haz 2013
- Mesajlar
- 7
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Merhaba,
Opel corsa 1.3 CDTI 2011 model arzcımı nisanda ikinci el aldım.
İlk sahibi şubatta bir adet kızdırma bujisini değiştirmişti.
Geçen hafta panelde üzerinde anahtar işareti olan ışık yandı. özel bir servise(Bosch Car servis) götürdüğümde kızdırma bujilerinin değişmesi gerektiğini olmasa röle değişimi yapacağını söyledi. Buji olarak BOSCH marka buji tanesi 30 Tl'den yapıyor işçilik hariç. Eğer röle değişirse 200 Tl civarı da o imiş.
Yetkili servise sorduğumda orijinal GM buji için 50 Tl istiyorlar+45 TL işçilik buji başına. ilk gçtürdüğüm servis 4 bujinin de değişmesi gerektiğini söyledi. yetkil servis ise hangisi arızalı ise onu değiştiririz diyor.
Sorum: Bosch veya GM marka kızdırma bujileri çok farkeder mi ve değişimde dördünün de mi değişmesi gerekiyor.
Birde bu bujiler neden bozuluyor. Kime sorduysam hiçbiri buji falan değiştirmemiş
Opel corsa 1.3 CDTI 2011 model arzcımı nisanda ikinci el aldım.
İlk sahibi şubatta bir adet kızdırma bujisini değiştirmişti.
Geçen hafta panelde üzerinde anahtar işareti olan ışık yandı. özel bir servise(Bosch Car servis) götürdüğümde kızdırma bujilerinin değişmesi gerektiğini olmasa röle değişimi yapacağını söyledi. Buji olarak BOSCH marka buji tanesi 30 Tl'den yapıyor işçilik hariç. Eğer röle değişirse 200 Tl civarı da o imiş.
Yetkili servise sorduğumda orijinal GM buji için 50 Tl istiyorlar+45 TL işçilik buji başına. ilk gçtürdüğüm servis 4 bujinin de değişmesi gerektiğini söyledi. yetkil servis ise hangisi arızalı ise onu değiştiririz diyor.
Sorum: Bosch veya GM marka kızdırma bujileri çok farkeder mi ve değişimde dördünün de mi değişmesi gerekiyor.
Birde bu bujiler neden bozuluyor. Kime sorduysam hiçbiri buji falan değiştirmemiş