kısaca meganedcı mı ekonomik yoksa astra cdtı mı

burak loves opel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
6,899
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
renonun dizel motoru 100000km yı görmüyor motorda hasarlar çıkıyor bence opelın disel motoru daha iyi...
Bu da ne demek. 2006 Symbol DCI sıfır alındı tanıdığın şirketine. 2007 yılında bir iş için elimize geçti 1 gün kullandım araba 168.000 kilometrede. Canavar gibide gidiyordu ama durumu nedir bilemem tabi.
 

Any1sT0pMe

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
2,272
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
yaws nedir bu marka fanatikliği :D anlamadım gitti tabi astra kaç para megan kaç para ancak bana sorarsan astraya o kadar para vereciğme ikinci el ful + ful megane alırım hiç değilse tanıdığım arabalar :) birileri hafif ve dağılan cinsten demiş hafif dediğin aracın ağırlığıyla astranınkiler aynıdır hemen hemen... araç dağılıyor kağıt gibi demişsiniz şasiler sağlam karoser de sağlam ancak esnek olduğundan patlıyor ki oda içerde bulunanların en az hasar alması için astra öyle değil önü felan sac dan aynı hızla bi duvara çarpsan astra ve megan la belki astra daha az hasar alır ancak içerdeki insan airbag olsa dahi megandakine göre daha fazla hasar alır kim nederse desin. Birileride motorlar uzun ömürlü değil diyor o motoru doğru düzgün kullan 500 bin km rahat gider o motorlar ancak kullanıcının çok önemli etkisi var şöför doğru düzgün kullanmazsa 15 bin dede yer motoru 30 bin km de de kol çıkarır 100 bin km dede conta yakar vs. opel iyi hoş güzel ancak çıkardıkları kronik sorunlar ve çözülmeyen sorunlar baş belası hiç değilse renaultta OTS ( ortak teknik sorun ) olduğunda ki 2003 2006 yılları arası bazı araçlarında fabrikasyon hatalar vardı garantisi bitse dahi değişiliyordu parçalar . Hiç değilse rezilldik diz boyu değil opelde gözlemlediğim kadarıyla herkesin bi şikayeti var ama herkesde memnun nasıl iş anlamadım ben :D biraz fanatik duygular ağır geliyor herhalde o yüzden aracı kimse kötülemiyor ... bi zamanlar renault flunch diye bi araç çıkarcaktı sanırım 2004 senelerinde görmüştüm resmini çok deli bişeydi çalışma aşamasındalardı o araç çıksaydı sanırım çoğu araca taş çıkarırdı :D belki var ama görmedim Türkiye de yok sanırım Umut Karagun belki bilirsiniz siz Flunch olması lazım tasarım harikasıydı bence :D neyse çok yazdım sanırım uzun lafın kısası tüm dizel motorlar için söyleyeyim motorların ülkemizde düşük gitmesinin en büyük iki nedeni 1. ülkemizdeki kalitesiz yakıtlar 2 . bilinçsiz şöförlerimiz bu yüzden erken vakitte motorlarda sorunlar çıkabiliyor. saygıLar.
 

burock2000

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Şub 2007
Mesajlar
1,521
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Zaten bence piyasada aynı sınıfta birbiryle dağlar kadar kalite farkı olan araç yok. Onun yerine bahtsız bedeviler ve eşeğe biner gibi araç kullananlar var. Sorunlar da bunlardan kaynaklanıyor.
 

rubi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
1,239
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Zaten bence piyasada aynı sınıfta birbiryle dağlar kadar kalite farkı olan araç yok. Onun yerine bahtsız bedeviler ve eşeğe biner gibi araç kullananlar var. Sorunlar da bunlardan kaynaklanıyor.


mesele bundan ibaret. doğru tesbit. ancak opelin dizel motor seçeneklerinde neden 1.6 olmadığını anlamak zor.
 

burock2000

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Şub 2007
Mesajlar
1,521
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Evet yeni çıkacak kasada 1.6 dizel yerine yine 1.7 olması bence büyük yanlış. bravoda 1.6 290 Nm tork var, focus da 1.6 dizel 240 Nm. E şimdi astra yine 1.3 dizel kalırsa nasıl rekabet edecek ? 1.7 nin vergi dezavantajı var. Ben hayalkırıklığı yaşadım işin doğrusu. Bu sınıf araçlar artık 1.3 dizelleri bir alt sınıflara bırakmalı.
 
Üst