karter kaynağı

0-40 yağ ince gelmez mi vectraya ?
 
0-40 yağ ince gelmez mi vectraya ?

astra g aracım...

0w nin incelik yada kalınlıkla alakası olmadıgı bu forumlarda tartışıldı ( okudugum çıkardıgım anlam bu )... önemli olan 2. rakam 40 denildi...

0w-40 ile 10/40 arasında kalınlık olarak fark yok denildi... forumun yalancısıyım :D

bende bu yüzden mobil1 0w-40 dan yana kullandım tercihimi...

ama bir dahakine Leichtlauf High Tech 5W-40 denemeyi istiyorum... mobil 1 i deniyelim de...
 
usta cıdden lıfte gerek yokkı aracı krıko ıle kaldırıp teker altlarını besledın mı sökulur aslında neden sökülmesin ki...
 
Ankara da hangi ustaya gidiyorsun ?
Yarın antifriz değişim yaptırmaya şaşmaza, ustama gideceğim. Sizde gelin orada hallettirelim. Eğer gittiğiniz bir yer yok ise...
 
0-40 yağ ince gelmez mi vectraya ?

Tecrübe ile sabit olan şu;
180.000 km de 10-40 ile hayatını geçindiren, 10.000km de 1 litre eksilten araca 0-40 koyduk. O hafta sertleşen tüm keçeler yavşadı istinasız hepsi sızdırdı. Yağ yakmasını o yüzden hesaplayamadık. 10-40 a döndüğümüzde keçelerin tamamını sıfırladık, eksiltme miktarı aynı idi. Böyle bir kötü tecrübemiz var, paylaştık dinleyen pek yok. Kırmızı antifrizi de çok demiştik, millet 5 senede anca uyandı. Bakalım bazen 1 musibet 1000 nasihattan iyidir.
 
Birden 0 40 inince olmuştur bence önce 5 40 deneseydiniz olmayabilirdide :D Antifiriz içinde ne varsa kırmızıysa ondan devam maviyse ondan yeşilse ondan riske gerek yok.
 
Birden 0 40 inince olmuştur bence önce 5 40 deneseydiniz olmayabilirdide :D Antifiriz içinde ne varsa kırmızıysa ondan devam maviyse ondan yeşilse ondan riske gerek yok.

Sanrım antifriz konsun da kırmızı kadar tehlikeli olanı yok :) bende petrol ofisi koydurdum daha yeni :) önde ki mavi idi ama markasını bilemiyorum. Ama kırmızıdan uzak duruyorum yeminle ödüm patlıyor...

Birde konu hakkında yorum da bulunmak isterim. Adı geçen parça matah bir parça değil dikiş kaynak vs olsa da bir halt olmaz zaten. Bildiğimiz kendi aracım için söyleyeyim kalın bir saç malzemenin pres edilmesinden yapılmış. Bırak oksijen kaynağını demir kaynağı ile bile kaynak yapılsa dahi bana mısın? demez... öyle bir malzemesi var. O yüzden kaynasa da bir halt olmaz önemli olan kaçak olmasın gerisi hikaye...
 
Tecrübe ile sabit olan şu;
180.000 km de 10-40 ile hayatını geçindiren, 10.000km de 1 litre eksilten araca 0-40 koyduk. O hafta sertleşen tüm keçeler yavşadı istinasız hepsi sızdırdı. Yağ yakmasını o yüzden hesaplayamadık. 10-40 a döndüğümüzde keçelerin tamamını sıfırladık, eksiltme miktarı aynı idi. Böyle bir kötü tecrübemiz var, paylaştık dinleyen pek yok. Kırmızı antifrizi de çok demiştik, millet 5 senede anca uyandı. Bakalım bazen 1 musibet 1000 nasihattan iyidir.

bana tercüman olmuşsun adeta

demek istediğim buydu. ben katalogda fabrika hangi numara yağı tavsiye etmişse onu kullanmaktan yanayım. 10 40 diyorsa 10 40 . bu durum kişinin insiyatifinde olmamalı.. bunu üreten mühendis elbet hesabını kitabını yapmıştır öyle değil mi
 
Geri
Üst