kangoo nasıl_?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tiseduba
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
geçen yıl 2005 model multix 1,5 Kangomuz vardı.km' si 103000 de aldık.120000'de motor yağ yakmaya başladı.Motor yaptırmak için 5000 tl civarı bir masraf olduğunu duyunca satıp FORD Connect aldık.Onun dışında yol kullanımı fena değildi göründüğünden daha dengeli ve çok güçlü bir araçtı.Ama konfor fren estetik tamamen sıfır.Dizel araçta km'nin önemli olduğunu acı bir tecrübeyle öğrendim.(Maddi açıdan)Benim size naçizane tavsiyem km'si yüksek dizelden uzak durun.
 
benim kafamda soru işareti bırakan,otomobil ruhsatlıda neden arkada tek kapı var?
babamda var,normal arkada iki kapı fakat ticari gözüküyor.ayrıntısını bilmiyorum.bi araştırın derim.
 
bu 1.9 D.eski teknoloji.motor.çok hantaldır.performans sıfır.0-100 19.5 saniye.Konfor yok.kalite yok.bence uzak durulması gerekir.Başka alternatif araçlar düşünebilirsiniz.
 
Ticari değilde otomobli veya kamyonet olarak ruhsatta yazar.Her ikiside hususi olarak geçiyor.Otomobil olanların MTV'si fazla diye biliyorum.İki kapı olayı ise her arabada olduğu gibi özellikten kaynaklanıyor.Tek kapılar ucuz.
 
teşşekür ederim... vazgeçtim :D
 
benim kafamda soru işareti bırakan,otomobil ruhsatlıda neden arkada tek kapı var?
babamda var,normal arkada iki kapı fakat ticari gözüküyor.ayrıntısını bilmiyorum.bi araştırın derim.

Binek değilde kombi(koltuklu ama ticari) versiyonlarını alırken ikinci sürgülü kapı opsiyon oluyor bazı hafif ticarilerde. Bizim dobloda tek sürgü mesela fabrika çıkışı. Ama ruhsatta çift sıra koltuklu kamyonet olarak geçiyor.
 
hemde vergiside çok oluyor motoru büyük olduğu için
 
kangoo 2004 ten şirkette elemanlar kullanıyor bizim. 150000 max km de motor istiyor arabalar. motor masrafıda 5000 tl. uzakdurun heleki 1,9
 
Zaten baktığınız tipsiz birşeymiş başka bakın beyaz gitmemiş:)
 
Geri
Üst