Kalos Aveo olunca tek yıldıza düşmüş

simurg

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
448
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
kalos
http://www.euroncap.com/tests/chevrolet_kalos_2006/256.aspx

aveo
http://www.euroncap.com/tests/chevrolet_aveo_2006/250.aspx

Arkadaşlar, ben bakınca inanmakta zorluk çektim. Bir araba düşünün yeni kasası çıksın ama önceki versiyondan daha kötü bir karosere sahip olsun. Önceki versiyon 3 yıldız alırken yeni versiyon 1 yıldız alsın. General motorun bir ayıbı bence. Hadi daewoo olsa neyse ama chevrolet olunca çok garip geldi bana.
Yani özetle, yeni kasa aveo 60 km ile yapılan bir kaza sonrası 80'lerin kuş serisine dönüyor. :eek:
 
Son düzenleme:

özkal

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eyl 2006
Mesajlar
728
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
kalos?klas aveoda öyle 5 para etmez isterse 10 yıldız alsın araba değil:D
 
B

bülent58

Bilgi Girilmemiş
allah belasını versin o arabayı yapanların ben satana kadar neler çektim bir ben bilirim kalos hb 1.2 se vardı bende 19 aldım 13'e zor sattım 300 bin yakıyordu,1.2 diye ekonomi al sen sonra gel görki su gibi benzin içiyordu,gövde yapısı çok ama çok zayıftı bi ara bizim mahellede kız arkasını arabaya yaslamıştı anaa kalıp gibi arabada çıktı modeli valla :)
siz siz olun aman ha aman chevrolet araç almayın
 

M@honi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
6,933
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
ilginçtir bu arabanın amerikada yapılan testlerde 5 yıldız aldığını duymuştum
 

simurg

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
448
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ilginç olan başka şeyde 1 yıldız alan bir arabaya üretim onayı vermek. Bence 3 yıldız altı arabalara üretim izni verilmemeli artık. Arabalara bir sürü sistem takılıyor tamam bunlar kazaları da önlüyor ama unutmamamak lazım trafikte halen 60-70-80-90 model araçlar var ve onların biri bize çarptığında 100 tane aktif güvenlik öğesi olsa da boş Pasif güvenlik yani karoser güvenliği ve sağlamlığı bu noktada ön plana çıkıyor. Alman arabalarının sağlamlığı ile ilgili bir tartışma olduğunda aklıma hep susurluk kazasındaki S500 geliyor 220 ile kamyona çarp ve içinden sağlam insan çıksın... çarpma şiddeti neredeyse 500km/s hıza eşdeğer olmuştur sanırım ve 90 küsür model bir araba.
O yüzden isterse 100km/2 litre yaksın uzak doğu kökenli bir arabayı asla almam kimse kendi canını ve en önemlisi ailesinin canını yolda bulmadı bence. Hani zorunluluktan dolayı şirket arabası kullananlar bir yana bence alman konseptine alışan biri uzak doğudan uzak durmalı.

Kazasız balasız ve en önemlisi "opelli" günler dilerim ömür boyu...
 
Son düzenleme:
Üst