- Katılım
- 15 Kas 2012
- Mesajlar
- 4,513
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 33
Şu an opel onatça servisindeyim.Alt takımlardan ses şikayetiyle gittim.Fatih ustayla teste çıktık.sağ olsun ilgilendi.Sesin kaliperden geldiğini söyledi ve bana eliyle sallayip gösterdi.Pimlerini mi değişeceksiniz dedim.Sadece pimleri değişmek sağlıklı olmuyor komple değişecez dedi.Kaliper +kaliper pimlerim değişiyor.aracı bekliyorum şu an.Sıkıntı hallolur umarım