• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Kaliperlerim Değişiyor

sallierim

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
4,513
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
33
Şu an opel onatça servisindeyim.Alt takımlardan ses şikayetiyle gittim.Fatih ustayla teste çıktık.sağ olsun ilgilendi.Sesin kaliperden geldiğini söyledi ve bana eliyle sallayip gösterdi.Pimlerini mi değişeceksiniz dedim.Sadece pimleri değişmek sağlıklı olmuyor komple değişecez dedi.Kaliper +kaliper pimlerim değişiyor.aracı bekliyorum şu an.Sıkıntı hallolur umarım
 
Ynt: Kaliperlerim Değişiyor

Umarım hallolur. Garantiden mi degisim yoksa ücretli mi?
 
Ynt: Kaliperlerim Değişiyor

Hadi Bakalım geçmiş Olsun Deniz İstersen Arka Amortisorlerin Tozluklarıda Söyle ve şöyle bi salla sesi duyarsın onuda yapsınlar
 
Ynt: Kaliperlerim Değişiyor

Simdi ogle arasina cikiyorlar eger amortisor isine girersem aksama kadar surecek ama bugun cok vaktim yok.usta bir sure kullan dedi eger ses devam ederse amortisor ve takozlari da degisecek dedi.garanti kapsaminda degisim gerceklesti.genel merkeze yazalim onay bekleyelim vs. Seklinde oyalamadilar helal olsun valla..
 
Ynt: Kaliperlerim Değişiyor

sallierim link' Alıntı:
Simdi ogle arasina cikiyorlar eger amortisor isine girersem aksama kadar surecek ama bugun cok vaktim yok.usta bir sure kullan dedi eger ses devam ederse amortisor ve takozlari da degisecek dedi.garanti kapsaminda degisim gerceklesti.genel merkeze yazalim onay bekleyelim vs. Seklinde oyalamadilar helal olsun valla..
Pimlerin 2 tarafida celtikli olacak tutupta aynisini takmasinlar.
 
Ynt: Kaliperlerim Değişiyor

Deniz hayırlı olsun adına sevındım en azından kıllık yapmamış ustalar heryere lazım
 
Ynt: Kaliperlerim Değişiyor

teşekkürler..

Değişen parçaları görmedim ama değişirken camdan gördüm kaliperler kesin olarak değişti.Pimler de üstünde geliyor zaten onları da değişiyoruz dedi usta.değişmiştir inşallah.

Teste çıktık usta bir ses daha fark etti.Arka cam ile koltuk arasındaki parça(pandizot mu ismi neyse) tak tuk ses yapıyor tümseklerde.O parçaya kaportacılar iyileştirme yapacaklarmış(yalıtım).onu bekleyecem şimdi
 
Ynt: Kaliperlerim Değişiyor

Parçalar değişmiş.֖zellikle bugün 100 tane çukura girdim eskiden duyduğum sesleri duymadım çok şükür.Yalıtım da yaptılar.İyi hizmetlerinden dolayı opel onatça servisine teşekkür ediyorum  bravoo
 
Ynt:

Deniz yalitimi nerelere yaptilar? Bende talep etmeyi dusunuyorum. Bozuk yolda ki kadrandan gelen seside bi soracam.
 
Ynt:

Aydn link' Alıntı:
Deniz yalitimi nerelere yaptilar? Bende talep etmeyi dusunuyorum. Bozuk yolda ki kadrandan gelen seside bi soracam.
Arka cam ile koltuk arasındaki pandizota yaptılar.Git oraya bir yumruk at lokurtu sesini duyacaksın.Benim araç sedan diye belki biraz farklıdır ama bende çok net duyuluyordu.Parçayı sabitlediler arasına malzeme koydular hallettiler
 
Geri
Üst