• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Kafalık Monitörü

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan TOGI
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

TOGI

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
2,280
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
 
Ynt: Kafalık Monitörü

Fuarda Opele yapılan kafalık hiç ilgimi çekme büyük geldi bana .. kafalıklardan bağımsız olması güzelmiş ..
 
Ynt: Kafalık Monitörü

güzel gerçekten, benim araçta böyle olsa
ben zaten uzun yolda aracı kullanmak istemem arkaya geçip film izlerim
yol boyunca :)
 
Ynt: Kafalık Monitörü

HaKaN link' Alıntı:
güzel gerçekten, benim araçta böyle olsa
ben zaten uzun yolda aracı kullanmak istemem arkaya geçip film izlerim
yol boyunca :)
Bide playstation taktimmi.
 
Ynt: Kafalık Monitörü

Banada bu daha kibar geldi o yüzden paylaştım.
Sanki BMW havası vermiş :)

İnsigniateamde iki moniitör + montaj için 1550 gibi bir teklif almışlardı..
 
Ynt: Kafalık Monitörü

TOGI link' Alıntı:
Banada bu daha kibar geldi o yüzden paylaştım.
Sanki BMW havası vermiş :)

İnsigniateamde iki moniitör + montaj için 1550 gibi bir teklif almışlardı..

Markası Nedir abi ?
 
Ynt: Kafalık Monitörü

BurakyNk link' Alıntı:
diycektim çok para ama alpine eywallah :))

Sanırım kablosuz kulaklıkta var :)
 
Geri
Üst