Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar yazın kış lastiğini kullandım 15000 km kadar. Şimdi kışın bu lastiği kullanmaya devam etsem sıkıntı olur mu? Bu sabah karlı yokuşta hafif kaydı değiştirmem gerekir mi?
Arkadaşlar yazın kış lastiğini kullandım 15000 km kadar. Şimdi kışın bu lastiği kullanmaya devam etsem sıkıntı olur mu? Bu sabah karlı yokuşta hafif kaydı değiştirmem gerekir mi?
Tedbiri elden bırakmamakta fayda var... İmkanınız varsa değiştirmenizi tavsiye ederim.
Ama yaşadığınız şehir ankara son 7-8 yılda böyle kar ı ilk defa görüyoruz eğer sık sık araç kullanıyorsanız hergün bir ekilde yola çıkmanız gerekiyorsa alın bence
Tedbiri elden bırakmamakta fayda var... İmkanınız varsa değiştirmenizi tavsiye ederim.
Ama yaşadığınız şehir ankara son 7-8 yılda böyle kar ı ilk defa görüyoruz eğer sık sık araç kullanıyorsanız hergün bir ekilde yola çıkmanız gerekiyorsa alın bence
iki markaya da baktım şimdi aralarında fiyat farkı yok zaten. Bi arkadaşım iki tane alıp sadece önlere taktı bu konu hakkında bilginiz var mı. Sadece önleri değiştirmek yeterli olur mu?
iki markaya da baktım şimdi aralarında fiyat farkı yok zaten. Bi arkadaşım iki tane alıp sadece önlere taktı bu konu hakkında bilginiz var mı. Sadece önleri değiştirmek yeterli olur mu?
Ben üniversite yıllarımda sadece önlere kullanıyordum. Karlı zeminde el freni çekince arac en az iki tur dönüyordu. Yani değineceğim nokta dönüşlerde arac ön tekerler yere tutunuyor ama bir bakıyorsunuz arka tekerler almış başını gitmiş.
Kesinlik çok tehlikeli, tavsiye etmem bu durumu yaşamış biri olarak.
Kis lastiklerinin raf omru 5 senedir kullansanizda kullanmasanizda kari tutan tirnaklar 5.sene sonunda islevini yapamaz hale gelirler ve kar yagmasada hava sicakligi 5 derecenin altina dustugundekullanilmaya baslanabilir.
Oncelikle su an kullandiginiz.lastiklerin imalat yilini muhakkak kontrol ediniz. Maddi durumunuz musaitse 4.unu degistirin derim muhakkak cunku onleri takar arkalar yazlik kaldigi taktirde aracin kontrolu daha da zorlasacaktir. Maddi durununuz iyi degil isede onleri sifir uygun fiyatli sifir arkalari ise 1 veya 2 yasinda duzgun kullanilmis ucuz alarak tasarruf edebilirsiniz