Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hoşgeldiniz Ankara sokaklarında aracınızı gördüğümüz zaman hayran hayran bakıyoruz.Maşallah,bir an önce resimleri bekliyoruz.Aracınızı Ankara dışındaki arkadaşlar da görsünler...
Hoşgeldiniz bu hafta sonu ankarada kırmızı bir gtc gördüm ama o nasıl bir gtc dir öyle yakıcı farklı bir rengi vardı çok beğendim yan yan yana durduk acep o Gtc mi ki keçiören tarafında
Cok isteyerek yaptırdım bu kaplamayi ama bu kadar üstüne dusmem gerektigini bilseydim daha bir düşünürdüm. Kapali garaj yoksa işiniz codden cok zor. Bahcelide tunalida vs acikta birakmaya korkuyorum arabayı. Bir kere 7.caddede biraktim heralde önümdeki arac çıkarken dokundurmus az bir sey kaplamasi kalkmisti 1770 tl ye on tampon kaplamasi degisti ve aracta hasar kaydi olarak görünüyor. Kaplama yaptiracak arkadaşlar bu gibi sorunlari tekrar dusunsun. Ayrica cok toz ve kir tutuyor. Haftada 2 3 kere yikattigim oluyor. Ama yine de tum bunlara ragmen diyorum