İzmir Mercanlar Exper Raporu ve Sonrası

jrex553

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
35
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Herkese merhabalar,Ben 7.10.2012 tarihinde 2007 model astra h aldım ve izmir mercanlarda expere soktuk ve aracın expertiz raporu var ,üstünden 1 ay gecti ,Ben size arızalardan bahsedeyim:
1.Exzoz manifoltu yanmıs (bu sekilde alındı)
2.turboda sorun var (bu sekilde alındı)
3.rulman bozuk (bu sekilde alındı)
4.rot balans ayarı yok (bu sekilde alındı)
5.fren sistemi bozuk ,ustaya gidince fren ile motur arasındaki kablo yanmıs dedi (bu sekilde alındı)
6.Farlar bozuk exenon mercekli farlar var eye far 2 tane zenon takıldı (bu sekilde alındı)
7.Egzozdan ses geliyor (bu sekilde alındı)
8.Arac dizel gibi yakıt yakmıyor,50 tl mazotla 200 km gidiyor basmadan (bu sekilde alındı)
9.Oda yeni daha motor arıza lambası yandı (benden sonra oldu )
10.Debriyajın sonuna kadar bastıgımda ses geliyor sürekli,Bitmek üzere oldugu sölendi(bu sekilde alındı)

Bana verilen Expertiz raporu:Bütün kutucuklar check iyi durumda yazıyor,simdi bunları expertiz anlamıyor mu ? Yada aracın sahibini mercanlardaki ,herkesin tanımasımı problem anlıyamadım,adamı sürekli abi hosgeldin nasılsın falan?
Simdi size soruyorum ben napmalıyım arac 2007 model astra h cdti 87 binde aldım aracı?
Suanda 88.400 bin ,Gercekten napmalıyım sizce ?:mad:
 

ulubey

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Nis 2011
Mesajlar
142
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
aracın sahibini tanımalarından kaynaklanıyor bencede...
yapacakta pek bişey yok gibi gözüküor aradan zaman gecmiş olmasa idi en azından dava edile bilirdi
 

lampard

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2007
Mesajlar
3,683
Tepki puanı
1
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
1 ay çok mu dava etmek için bilmediğimden soruyorum.bu opel servislerini napmalı bilmiyorum
 

haydut25

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
2,235
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Keşke bunları daha önce belgeleyebilseydiniz.1 ay sonra elinize birşey geçmez.Servis bir aracın ekspertiz raporundan 1 saat sonra arıza yapmayacağının garantisi yok der yine kendini sıyırır.
 

jrex553

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
35
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Simdi satsam bincek insan demicekmi bana nasıl bi arac sattın ,haklı yani ,aracımı seviyorum ugrasıyorum resimleri tunnigte var 1 ayda ne kadar sey yaptım aracıma ama bu motor olayları beni cok sarsıyor ya ,sanayilere gitcek vaktim yok ögrenciyim ben :(
 

jrex553

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
35
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Ben gidip diyecegim yani expertiz raporunu göstericem ,ondan sonra bunları yaptım dicem utansınlar bari ya :( Simdi motor arıza ısıgı yanıyor iste arac devirinde gitmiyor ecn hata kodu var aracta 2 adet :/
 

jrex553

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
35
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Yarın servise gidecegim bakalım ne dicekler
 

vectra38

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
876
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Otokentte bi expertiz merkezi var 50 tl ye aracın DNA haritasını çıkarıyorlar o derece. Bir kere de oraya gidip tam bir test yaptır ve mercanlara öyle git derim.
 

panzeropel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
268
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Semih,öncelikle geçmiş olsun.Talihsiz bir durum.Eğer vaktin ve imkanın var ise arabanı aldığın kişiye ve exper raporunu veren servise dava açabilirsen kazanacağına inanıyorum.Senin başına gelen olayda 'Satıcının Ayıptan Sorumluluğu' söz konusu.Aracın ortaya çıkan sorunlarının giderilmesi ya da zararlar ölçüsünde tazminat talep edebilirsin.Normal bir incelemeyle fark edilebilen sorunlardan arabayı satan kişi sorumlu değil,ancak seninkilerin detaylı bir inceleme yapılmadan fark edilemeyeceği kesin.Zaten elinde ki en büyük delil kaynağı da exper raporu.Tabi exper raporunda herşeyin uygun olduğunun gösterilmesi ayrı bir sorun ama orada da servisin sorumluluğu başlıyor işte.Yanlış beyanda bulunma ve özensiz ve dikkatsiz iş yapma söz konusu.Senin işin çözülür ama uzar biraz.Uğraşırım diyorsan;Burada ki en önemli şey makul sürede satıcıya bunu bildirmektir.Bir ay çok geç sayılmaz,bir ihtarname çekerek satan kişiye durumu bildir.En güzeli de kısa sürede bir avukata danışmak olacaktır.
 
Son düzenleme:
Üst