• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

izmir den astra gsi

şenolatbaş

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ara 2009
Mesajlar
445
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
grnt003r.jpg
grnt001x.jpg
grnt005g.jpg
grnt011d.jpg
 
Kazasız belasız güzel araç.:)
 
allah kaza bela vermesin kardesım guzel günlerde kullanman dileğimle..
 
maşallah cok guzel arac kazasız belasız gunlerde kullanın...
 
Amin arkadaşlar cümleten Allah kaza bela vermesin
 
maşallah kazasız belasız kullan sari civcivi :)
 
Maşallah güzel araç kazasız belasız kullanman dileğimle..
 
saolun arkadaşlar cümleten Allah kaza bela vermesin
 
İzmire geçen yaz gelmiştim 1 gün kaldım sanırım bu aracı daha önce görmüştüm.. Hatta 4-5 tane görmüştüm dedim ne bereketli bir gün :)

Kazasız belasız..
 
Kazasiz belasiz kullan
 
Geri
Üst